  • 1. Data: 2010-07-24 15:27:13
    Temat: Szukam dobrego lakiernika
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Szukam dobrego lakiernika który podejmie się polakierowania kilkoma
    warstwami dużego samochodu dostawczego. Samochód będzie pełnił funkcje
    reprezentacyjne.

    Interesuje mnie czarny, perłowy, mieniący się w słońcu lakier.

    Czy znacie firmę z terenów Pszczyna, Tychy, Oświęcim, Bielsko Biała
    która się podejmie takiego przedsięwzięcia i zrobi to naprawdę dobrze?

  • 2. Data: 2010-07-24 15:53:57
    Temat: Re: Szukam dobrego lakiernika
    Od: to <t...@a...xyz>

    CUT_INZ wrote:

> [...]
    > reprezentacyjne.
    >
    > Interesuje mnie czarny, perłowy, mieniący się w słońcu lakier.

    Karawan?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-07-24 18:00:48
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 24-07-2010 15:53, to pisze:

    > Karawan?

    znajdź inną grupę ?
    SPAM WARNING

  • 4. Data: 2010-07-24 18:04:08
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-24 15:53, to pisze:

    > Karawan?

    Prawie,

    Mercedes Sprinter, takie biuro na kołach.

  • 5. Data: 2010-07-24 22:07:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy znacie firmę z terenów Pszczyna, Tychy, Oświęcim, Bielsko Biała która
    > się podejmie takiego przedsięwzięcia i zrobi to naprawdę dobrze?

    A czy nie jest lepiej/łatwiej/mniej stresu okleić samochód jakąś dobrą
    folią?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-07-25 00:47:38
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-24 22:07, kml pisze:

    > A czy nie jest lepiej/łatwiej/mniej stresu okleić samochód jakąś dobrą
    > folią?

    Nie uzyskam efektu takiego lakieru oklejając go folią. To nie ma być
    zwykły czarny metalic. Dlatego szukam lakiernika który się na tym zna i
    zrobi to dobrze.