  • 11. Data: 2010-07-25 17:40:07
    Temat: Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    > Co do silnika to na jego mocy i pojemnosci, czy rodzaju paliwa nam nie
    > zalezy. Oby tylko potrafiło normalnie ruszyc spod swiatel i rozpedzalo sie
    > do 100 km/h

    Mitsu Colt 1.3.

  • 12. Data: 2010-07-25 17:44:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 17:29:37 +0200, Wojtek napisał(a):

    > i w śniegu kupiłem Pandę i jestem bardzo zadowolony. Jest zadziwiająco
    > zwinna w dużym mieście i jak na tak mały samochód wygodna i pakowna. Odbyłem
    > też dwie podróże po 780km w ciągu jednego dnia i dałem radę.

    Tylko po co, jak za takie same pieniądze może mieć samochód pakowny jak na
    duże auto, a nie na małe?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-07-25 17:50:58
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Tylko po co
    Duża niezawodność, trwałość, łatwość parkowania w mieście, niskie koszty
    utrzymania.

  • 14. Data: 2010-07-25 18:47:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 17:50:58 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Duża niezawodność, trwałość, łatwość parkowania w mieście, niskie koszty
    > utrzymania.

    Za wyjątkiem parkowania - własnie opisałeś Xsarę. Co do parkowania -
    róznica jest śladowa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-07-25 18:55:59
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Za wyjątkiem parkowania - własnie opisałeś Xsarę. Co do parkowania -
    > róznica jest śladowa.

    Dodam jeszcze łatwość wsiadania i wysiadania, fotele w Pandzie są znacznie
    wyżej niż w większości popularnych samochodów.

  • 16. Data: 2010-07-25 19:58:15
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Wojtek" wrote:
    > Dodam jeszcze łatwość wsiadania i wysiadania, fotele w Pandzie są znacznie wyżej
    niż w
    > większości popularnych samochodów.

    Różnica jest taka, że w Xsarze się siedzi jak w cywilizowanym samochodzie,
    a w Pandzie przypomina to bardziej jazdę na podskakującym sedesie...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 17. Data: 2010-07-25 20:01:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    .Peeter wrote:

    > Różnica jest taka, że w Xsarze się siedzi jak w cywilizowanym
    > samochodzie, a w Pandzie przypomina to bardziej jazdę na podskakującym
    > sedesie...

    :D

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-07-25 21:15:25
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Marlboro pisze:

    > Mitsu Colt 1.3.

    caly czas w glowie mi siedzi teza ze czesci do mniej popularnych
    smaochodow w polsce sa drozsze i trudniej o dobry serwis, dlatego takiej
    marki wogole nie bralem pod uwage

    mam mazde 323f i koszt jej utrzymania jest zdecydowienie wyzszy niz np
    fiata stilo o podobnych paramterach

  • 19. Data: 2010-07-25 21:17:14
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Tylko po co, jak za takie same pieniądze może mieć samochód pakowny jak na
    > duże auto, a nie na małe?

    Panda odpada, jako PH kilka lat temu zrobilem nia 2x tour de pologne i o
    ile nie moge zlego slowa powiedziec o stronie technicznej auto, to za
    komfor jazdy powinni kogos powiesic ;)

    dodam ze bylo to auto z kratka, wiec z przodu miejsca za wiele nie bylo

  • 20. Data: 2010-07-25 21:20:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-25 21:17, lukasz pisze:

> [...]
    > komfor jazdy powinni kogos powiesic ;)
    >
    > dodam ze bylo to auto z kratka, wiec z przodu miejsca za wiele nie bylo

    Winić za to możesz tylko swojego pracodawcę, któremu jak widać, komfort
    i bezpieczeństwo pracownika wisi. Panda to zakupowy miejski wózek, a nie
    auto na trasy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl