  • 1. Data: 2010-07-25 08:29:43
    Temat: kiedy wina pociongu
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    a wtedy:

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8171198,Holand
    ia__Polski_kierowca_wpadl_pod_pociag__Jechal.html

  • 2. Data: 2010-07-25 08:37:22
    Temat: Re: kiedy wina pociongu
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "deal?" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    >a wtedy:
    >
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8171198,Holand
    ia__Polski_kierowca_wpadl_pod_pociag__Jechal.html
    czy mógłbyś napisać co to jest "pociong"

  • 3. Data: 2010-07-25 09:40:54
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    ale nie kumam jechal po szynach? dla mnie mistrz swiata ! Ciekawe jak
    wjechal na torowisko ...

  • 4. Data: 2010-07-25 09:40:56
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Miał pecha. Zawsze ze szparagami skrótem przez tory do A9 tam jeździliśmy
    zamiast chrzanić się przez rondo. Ta beemka też jakaś słaba, pamiętam jak
    ICE kiedyś udało się nam nawet na tym odcinku wyprzedzić. Czy to normalne,
    że taka nowa beemka taka poobijana? Przecież powinna dać radę jakiejś
    badziewnej holenderskiej lokomotywie.

    Do wpisania w google maps: "Communicatieweg, Heemskerk, Nederland". No
    przecież aż się prosi skrótem po torowisku.

    http://www.webregio.nl/noord-kennemerland/regionaal-
    nieuws/artikel/1797398/auto-rijdt-over-spoor-en-word
    t-geramd-door-trein-update.aspx

  • 5. Data: 2010-07-25 11:51:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 09:40:56 +0200, Przemek V wrote:
    >Miał pecha. Zawsze ze szparagami skrótem przez tory do A9 tam jeździliśmy
    >zamiast chrzanić się przez rondo.

    Przemku, ale dodawaj jakies usmieszki bo nie wiadomo zartujesz czy nie
    :-)

    >Do wpisania w google maps: "Communicatieweg, Heemskerk, Nederland". No
    >przecież aż się prosi skrótem po torowisku.

    Nie wiesz jak jechal, powiedziala mu nawigacja "za 200m w prawo" to
    skrecil. A ze byl z Walbrzycha to podkladow nie odczul nawet :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-07-25 14:07:36
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > skrecil. A ze byl z Walbrzycha to podkladow nie odczul nawet :-)

    wstempne ślectwo wykazało że chcial zrobic nazłość pociągowi

    jk

  • 7. Data: 2010-07-25 14:11:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > wstempne ślectwo wykazało że chcial zrobic nazłość pociągowi

    Hyba ratrzej "pociongowi"?

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2010-07-25 14:32:06
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > Hyba ratrzej "pociongowi"?

    odróznas komiiugacje od dyslekci? pociong, pociągowi itd
    gimnazjium się kłanmia

    jk

  • 9. Data: 2010-07-25 14:48:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Hyba ratrzej "pociongowi"?

    jak już poprawiasz to najpierw se sprawdź
    powinno być "poNciongowi" :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-07-25 15:40:32
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > odróznas komiiugacje od dyslekci? pociong, pociągowi itd
    > gimnazjium się kłanmia
    >
    > jk

    Kolina !!!!!!