eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-in-01.n
    ewsfeed.easynews.com!easynews!core-easynews-01!easynews.com!en-nntp-11.dc1.easy
    news.com.POSTED!not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte Inc. http://www.forteinc.com/apn/
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Wed, 11 Sep 2013 20:02:04 -0500
    X-Received-Bytes: 2982
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504165
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 12 Sep 2013 01:56:39 +0200, Refleksyjny
    <n...@p...org.pl> wrote:

    >W dniu 2013-09-12 01:10, X-Man pisze:
    >> "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> news:5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Refleksyjny" napisał w wiadomości
    >>>> Sprawność nowoczesnego silnika parowego w samochodzie dochodzi do
    >>>> 30%, co jest bardzo dobrym wynikiem, bo moment obrotowy jest bardzo
    >>>> wysoki, więc 30KM (stałe!) z takiego silnika spokojnie pozwala na
    >>>> komfortową jazdę z dużymi prędkościami.
    >>> Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.
    >
    >Przecież 30KM to dużo! biorąc pod uwagę, że w steamerach masz tę moc
    >maksymalną od zerowych obrotów, czyli cały czas, a nie jak w silnikach
    >spalinowych dopiero od jakichś tam obrotów wyższych.
    >
    >> w maluchu to może tak ale w normalnym aucie którym jadą sobie 4 osoby z
    >> bagażami to ze 200KM byłoby akurat no i chętnie się dowiem jaki to jest
    >> ten moment obrotowy przy tych 30KM ? 399Nm przy 175KM w moim aucie nie
    >> powala jak się jeździ na pusto to jeszcze daje radę zpakowany po dach
    >> jakos jedzie ale szału nei robi aaa i żeby nie było jestem jak
    >> najbardziej za tym żeby silnikowi parowemu się udało itd no ale 30KM to
    >> się może sprawdzić w motorowerze a nie w normalnym aucie większym od
    >> malucha
    >
    >Hm, myślisz zbyt współcześnie. :)
    >WYdaje mi się, że chyba nigdy nie czytałeś o historii motoryzacji
    >(polecam Witolda Rychtera - Dzieje Samochodu) i nie doceniasz jak dużo
    >to jest mocy silnika te 30KM w silniku o dużym momencie obrotowym!
    >Zwłaszcza w latach 20 zeszłego wieku... :)

    Samochod Syrena mial tez tyle mniej wiecej koni mechanicznych i
    jezdzil doskonale

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: