eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Wed, 11 Sep 2013 07:58:55 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <l0p0qv$eh$1@dont-email.me>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl>
    <522f8759$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0o1kj$u8k$1@news.icpnet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 05:58:55 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b8cd320433ce03a2a00fbbf8d2c4733e"; logging-data="465";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18+E2/X7yUEt2RLaMEQOrNI"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l0o1kj$u8k$1@news.icpnet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130910-2, 2013-09-10), Outbound message
    Cancel-Lock: sha1:JuhyphekI9C0KMzoCd0oXyHR5xk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503972
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:
    > W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
    >> W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
    >>> Chciałbym (...)
    >> wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
    >
    > Nawzajem.
    > Nie znasz historii motoryzacji. Proponuję się dokształcić.
    > Już w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalały na osiągnięcie
    > prędkości > 200km/h i były łatwiejsze, tańsze i bardziej niezawodne od
    > spalinowych.
    Od ÓWCZESNYCH spalinowych...
    Ale przez ostatnie 100 lat silnik spalinowy został troszkę rozwinięty...
    Jadąc dzisiaj dowolnym samochodem (młodszym niż 30 lat) nie myślisz o np:
    - składzie mieszanki w zależności od temperatury silnika
    - składzie mieszanki w zależności od temperatury otoczenia
    - składzie mieszanki w zależności od obrotów silnika i obciążenia
    - wyprzedzeniu zapłonu w zależności od temperatury, obciążenia, jakości
    paliwa oraz obrotów
    - zmianie biegów z "międzygazem", lub w ogóle o zmianie biegów

    Rozumiem, że dla Ciebie zaprojektowanie i wykonanie całej instalacji
    jest proste:
    http://www.stanleymotorcarriage.com/Parts/howitworks
    .htm

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: