-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!
.POSTED!not-for-mail
From: ZIWK <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Date: Wed, 11 Sep 2013 07:58:55 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 28
Message-ID: <l0p0qv$eh$1@dont-email.me>
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl>
<522f8759$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
<l0o1kj$u8k$1@news.icpnet.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 05:58:55 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="b8cd320433ce03a2a00fbbf8d2c4733e"; logging-data="465";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18+E2/X7yUEt2RLaMEQOrNI"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l0o1kj$u8k$1@news.icpnet.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 130910-2, 2013-09-10), Outbound message
Cancel-Lock: sha1:JuhyphekI9C0KMzoCd0oXyHR5xk=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503972
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:
> W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
>> W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
>>> Chciałbym (...)
>> wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
>
> Nawzajem.
> Nie znasz historii motoryzacji. Proponuję się dokształcić.
> Już w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalały na osiągnięcie
> prędkości > 200km/h i były łatwiejsze, tańsze i bardziej niezawodne od
> spalinowych.
Od ÓWCZESNYCH spalinowych...
Ale przez ostatnie 100 lat silnik spalinowy został troszkę rozwinięty...
Jadąc dzisiaj dowolnym samochodem (młodszym niż 30 lat) nie myślisz o np:
- składzie mieszanki w zależności od temperatury silnika
- składzie mieszanki w zależności od temperatury otoczenia
- składzie mieszanki w zależności od obrotów silnika i obciążenia
- wyprzedzeniu zapłonu w zależności od temperatury, obciążenia, jakości
paliwa oraz obrotów
- zmianie biegów z "międzygazem", lub w ogóle o zmianie biegów
Rozumiem, że dla Ciebie zaprojektowanie i wykonanie całej instalacji
jest proste:
http://www.stanleymotorcarriage.com/Parts/howitworks
.htm
--
/\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.13 08:07 ZIWK
- 11.09.13 08:15 ZIWK
- 11.09.13 08:48 masti
- 11.09.13 09:04 Andrzej Lawa
- 11.09.13 09:55 WW
- 11.09.13 10:30 Refleksyjny
- 11.09.13 10:38 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.13 10:41 masti
- 11.09.13 10:46 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.13 11:16 k...@g...com
- 11.09.13 11:27 masti
- 11.09.13 11:32 Maciek
- 11.09.13 11:38 RadoslawF
- 11.09.13 12:17 Andrzej Lawa
- 11.09.13 13:08 Refleksyjny
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=