  • 61. Data: 2011-06-21 19:11:06
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    news:itqei6$5up$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie ma obowiązku jazdy z prędkością maksymalną - nigdy i nigdzie.
    > Zresztą gpsowe 63km/h jest bardzo blisko licznikowej 70.

    [...]
    Celowo podałem V wg GPS, aby nikt nie wyliczał ile zaniża mi licznik.
    Faktycznie prędkościomierz u mnie jest ok. 68-70 przy 63 km/h wg GPS.
    Tobie też dziękuję za zabranie głosu.
    A głosy większości potwierdzają ogólną agresję na drogach
    czego doświadczyłem nocą z niedzieli na poniedziałek.
    Widać to też przy "wyrwaniach" gdy kończy się na pół kilometra
    remontowany odcinek. Niektóry dostają takiego bzika że po
    200 metrach ostrego rozpędzania już hamowanie bo kolumna
    się ponownie zwęża do jednego pasa ruchu.
    Na odcinku Częśtochowa -Nadarzyn miąłem średnią prędkość
    z komputerka GPS 70 km/h, przy max. prędkości 91.
    Nie sądzę, abym był zawalidrogą. Stosuję zasadę równej
    jazdy, przestrzegania przepisów a i ekologia też na tym zyskuje.

    Miłego wieczoru.
    T.

  • 62. Data: 2011-06-21 19:13:29
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    > begin Tomek

    > Ty chyba mentalnie pozostałeś na poziomie roku premiery tego filmu.

    A Ty na jakim jesteś poziomie- że spytam??
    T.

  • 63. Data: 2011-06-21 19:15:34
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I to kończy sprawę, bo musisz się zatrzymać.
    > Gdybyś poszedł na kurs prawa jazdy (a nie kupował go na bazarze), to
    > wiedziałbyś.

    Tak się zdarzyło, ze kurs jednak odbyłem i
    zdąłem za pierwszym podejściem.
    Jednak przez to nie czułem się nigdy i nie czuję
    mistrzem kierownicy.
    Pokora mnie tego nauczyła.
    T.

  • 64. Data: 2011-06-21 19:18:36
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > A Ty na jakim jesteś poziomie- że spytam??

    On jest na poziomie "Szybcy i wściekli" czyli z 2001 ;)

    sz.

  • 65. Data: 2011-06-21 19:33:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-21 19:11, Tomek pisze:

> [...]
    > Celowo podałem V wg GPS, aby nikt nie wyliczał ile zaniża mi licznik.
    > Faktycznie prędkościomierz u mnie jest ok. 68-70 przy 63 km/h wg GPS.

    Otóż to, choć mam niejakie podejrzenie...

    > Tobie też dziękuję za zabranie głosu.
    > A głosy większości potwierdzają ogólną agresję na drogach
    > czego doświadczyłem nocą z niedzieli na poniedziałek.

    Nie, to nie są głosy większości, tylko to są głosy, które najwyżej
    potwierdzają pewien model zachowań (jeden z wielu) - tak na grupie
    jak i na drogach.

    > Widać to też przy "wyrwaniach" gdy kończy się na pół kilometra
    > remontowany odcinek. Niektóry dostają takiego bzika że po
    > 200 metrach ostrego rozpędzania już hamowanie bo kolumna
    > się ponownie zwęża do jednego pasa ruchu.

    Za czasem im przejdzie - gdyby policja była skuteczniejsza...

    > Na odcinku Częśtochowa -Nadarzyn miąłem średnią prędkość
    > z komputerka GPS 70 km/h, przy max. prędkości 91.

    Znaczy w nocy Ci się tak udało? Przyznam się, że musiałeś mieć
    idealne warunki, a nie wykopki. Do tego max. szybkość 91km/h...
    Ja, choć jeżdżę spokojnie nigdy nie miałem tak niskiej prędkości
    maksymalnej na gierkówce i średnio wierzę, że taka Ci średnia wyszła.
    Choć być może w środku nocy...

    > Nie sądzę, abym był zawalidrogą. Stosuję zasadę równej
    > jazdy, przestrzegania przepisów a i ekologia też na tym zyskuje.

    Ja tam nie wiem. Jak ktoś jedzie wolniej i wyprzedzić nie mogę - trudno.
    Zresztą już nie raz pisałem o dość przyzwoitych średnich
    bez wariackiej jazdy.

  • 66. Data: 2011-06-21 19:40:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 18:10, kamil pisze:

    > Albo zyskujesz minutę i zabijasz wycieczkę przedszkolaków,
    > której minuty po tym już by nie było!

    Abo walisz konia brzeszczotem, abo dokarmiaja cie radosnie.

    Sprawdzić czy nie ksiądz. Głupi z "nabycia" czy tak cie zrobili ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 67. Data: 2011-06-21 19:41:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Czyli problem w zasadzie nieistniejący - wyprzedź i zapomnij!

    Ale na tej nie można niestety, więc ciągniesz się za taką pizdą
    jak ty. A i nie mają tu znaczenia przepisy. Problemem jest to,
    że się komuś chciało cie zrobić. Ty pacz, jakby cie nie zrobili,
    nie miałbyś takich problemów. Proponuję - pierdolnij se w łeb,
    albo przynajmniej tatusiom - nie popełnią gówna 2 raz ;)

  • 68. Data: 2011-06-21 19:42:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > On jest na poziomie "Szybcy i w?ciekli" czyli z 2001 ;)

    Fast Five jest z 2011.

  • 69. Data: 2011-06-21 19:44:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 15:03:44 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Też często jeżdżę poniżej bo mam ochotę, bo mi się nie spieszy, bo
    >ciemno i pada, bo dziecko zasnęłó, bo mam ochotę, bo jestem zmęczony.
    >Będziesz mnie spychać w krzaki z tego powodu?

    Z całego serca życzę Ci abyś drogę z Mszczonowa do Piotrkowa pokonał
    za jadącym na miejsce budowy walcem drogowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2011-06-21 19:46:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 15:47:15 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Minuta oszczędności na 10-kilometrowym odcinku. Życie ucieka między
    >palcami, dzieci się pożenią, zanim na kolację dojedziesz. Straszne.

    To nie jest 10 kilometrów tylko ponad 80.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280