  • 51. Data: 2011-06-21 18:10:34
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 16:46, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wiesz co to "marfi" ..? Straciłeś minutę, a po chwili dojeżdżasz do
    > przejazdu kolejowego i 200 metrów przed tobą szlabaniki się zamykają ...

    Albo zyskujesz minutę i zabijasz wycieczkę przedszkolaków, której minuty
    po tym już by nie było!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 52. Data: 2011-06-21 18:10:58
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 16:44, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ależ na 99 % podobnych dróg można wyprzedzać. Tam nie można bo "budowa".
    > i nasrali słupków ...

    Czyli problem w zasadzie nieistniejący - wyprzedź i zapomnij!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 53. Data: 2011-06-21 18:12:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomek

    > Podejście jak człogisty z Czterech Pancernych.

    Ty chyba mentalnie pozostałeś na poziomie roku premiery tego filmu.

  • 54. Data: 2011-06-21 18:13:31
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 17:06, to wrote:
    > begin kamil

    > Bo takie jest tam ograniczenie.

    No ale skoro ogarniasz 70, to powinieneś tez ogarnąć 90, czyli
    ograniczenie (jak przecież wszystkie w polsce!) jest źle ustawione i
    można z czystym sumieniem ignorować!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 55. Data: 2011-06-21 18:15:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > No ale skoro ogarniasz 70, to powinieneś tez ogarnąć 90, czyli
    > ograniczenie (jak przecież wszystkie w polsce!) jest źle ustawione i
    > można z czystym sumieniem ignorować!

    W takich miejscach da się zwykle bezpiecznie te 80-90 samochodem
    osobowym, ale nie będę nikogo do tego namawiał.

  • 56. Data: 2011-06-21 18:16:44
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 17:15, to wrote:
    > begin kamil

    > W takich miejscach da się zwykle bezpiecznie te 80-90 samochodem
    > osobowym, ale nie będę nikogo do tego namawiał.

    No widzisz, czyli ograniczenie jest złe, a policja tylko czycha na
    pieniądze ciemiężonych kierowców!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 57. Data: 2011-06-21 18:20:33
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 21.06.2011 17:02, szufla pisze:
    > Zadzwonilbym na policje i opowiedzial co wyprawia, podajac jego numery i
    > namiary gdzie sie znajduje.
    >
    > Kiedys tak zrobilem gdy jakis rolnik podrozowal w nocy ciagnikiem z
    > nieoswietlona przyczepa na DK61. Podalem namiary i jechalem powolutku za
    > nim. Po kilkunastu minutach z przeciwka pojawil sie patrol. Pewnie go niezle
    > przetrzepali wlacznie ze sprawdzeniem trzezwosci.

    Z ciekawosci

    Na jaki numer dzwoniles?

    --

    Przem

  • 58. Data: 2011-06-21 18:21:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > No widzisz, czyli ograniczenie jest złe, a policja tylko czycha na
    > pieniądze ciemiężonych kierowców!

    Najczęściej jest przesadzone, bo dotyczy też np. ciężarówek, więc tym
    bardziej jazda jeszcze wolniej oznacza albo chęć celowego wkurwiania
    innych albo totalną nieumiejętność jazdy samochodem albo ew. problemy ze
    wzrokiem.

  • 59. Data: 2011-06-21 18:26:57
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 17:21, to wrote:
> [...]
    > bardziej jazda jeszcze wolniej oznacza albo chęć celowego wkurwiania
    > innych albo totalną nieumiejętność jazdy samochodem albo ew. problemy ze

    Wiadomo, ograniczenia są pewnym uśrednieniem bo muszą dotyczyć tak samo
    kubicy w porsche co emeryta w fabii. Dlatego jazda 10-20% ponad
    ograniczenie jest przeważnie kompletnie niegroźna. Ale twierdzenie że
    jadąc 63/70 jestem złośliwym zawalidrogą jest delikatnie mówiąc absurdalne..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 60. Data: 2011-06-21 18:42:27
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    Pierwszy raz na 112, ale nikt nie odbieral (dawno to bylo jak numer dopiero
    wchodzil :) a potem na 997 i gosc zareagowal bardzo pozytywnie, nie zbywal
    mnie.
    Z Tirem mialem kiedys przeprawe jak mnie poganial przy fotoradarach w tym
    przy ograniczeniu do 90 na 8 przy wjezdzie do Ostrowi Maz. ( pewnie widzial,
    ze radar nie jest zaladowany, ja nie) wtedy gdy dodzwonilem sie na 112
    kazano mi skorzystac z 997 bo tamten to ratunkowy. Zgloszenie przyjeto,
    potem nie wiem co sie dzialo bo odjechalem, to byl jakis litwin.

    sz.