eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycelowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 397

  • 241. Data: 2011-06-22 16:57:23
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-21 21:17:13 +0200, "Tomek" <s...@o...pl> said:

    >
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:itqneq$2jn$1@cougar.axelspringer.pl...
    >
    >> Co dowdozi, że prawo jazdy zdobyłeś nieuczciwie.
    >
    > Ciekawa teza....

    To elementarne - masz papier potwierdxający, że znasz przepisy.
    A nie znasz ich. Wniosek?
    Albo cierpisz na demencję starczą, albo ten papier potwierdza nieprawdę
    - bo już udowodniłeś, że nie znasz przepisów.
    To elementarne.


    >
    >> To jest elementan - nie widzisz? nie jedziesz.
    >
    > Zgoda. Jak najbardziej.

    Uff... Oddycham z ugą.
    :-)


    >
    > A jak zostaję celowo

    A jakie znaczenie ma czy celowo, czy przypadkiem?
    Skutek jest ten sam: nie widzisz? Nie jedziesz.
    (mam wrażenie deja vu...)


    > oślepiony na czas krótszy od zapamiętanego
    > obrazu drogi spred chwili oślepienia
    > to co? Dawa.ć od razu "pełne heble"??

    Znowu się wykładasz.
    Masz jechać wtedy, gdsy widzisz - gdy nie widzisz, nie jechać.
    Podkreśl teraz gdzie tam występują pełne heble.
    ;>

    Masz zahamować/zwolnić/zjechać/stanąć STOSOWNIE do sytuacji.
    (chyba że chcesz prowadzić dyskusję na poziomie tej debinej paplaniny
    o ZBRODNICZOŚCI 63 czy 67 km/h. bo podpuściłeś ich świetnie - czapkę z
    głowy ściągam przed tobą za to)


    > Odpowiadanie agresją na agresje

    Jaka agresja?
    Nie widzisz? Nie jedziesz.
    Gdzie tu jest agresja???


    > Ale to czasy PRL-u, teraz wszystko jest inaczej.

    To temat na sporą dysertację, skłaniam się ku tezie, że kabina powoduje
    błędne założenie, że jest się niewidzialnym i bezkarnym.
    Ale kanal 9 czy 112 skutecznie pomagają...

    >
    > Wniosek dla mnie jest jeden- trzeba zainwestować w
    > zestaw głośnomówiący i mieć w komórce wbity 997.

    OCZYWIŚCIE!
    Zwłaszcza że trzymanie kawy, penisa, głowy dziewczyny, gazety, kanapki
    czy maszynki do golenia wykroczeniem nie jest, a trzymanie telefonu
    (nie rozmowa, a trzymanie! już jest.
    Więc zestaw dla podróżującego samochodem jest niezbędny IMO.

    > I z niego korzystać, gdy coś podobnego się zdarzy.

    Święte słowa.
    :)

    > Dobranoc wszystkim zabierającym tu głos.

    Dobranoc.
    :-)

    --
    Bydlę


  • 242. Data: 2011-06-22 17:22:16
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-06-2011 16:40, kamil pisze:

    > Zapierdalanie za to najczęściej widzę w wykonaniu jakichś starych
    > trupów, Ceedów z 75KM pod maską i reszty frustratów, którym bozia pod
    > pedałem gazu poskąpiła, więc próbują na siłę udowodnić światu i sobie,
    > że mają świetne auto i niesamowite umiejętności.

    Coś w tym jednak jest. Zawsze smieję się, jak widzę paździerz który co
    chwilę zabiera się za wyprzedzanie w niesprzyjających warunkach. Bo ON
    musi wszystkim pokazać że może szybciej :-)

    > Szczytem była Skoda Felicja wyprzedzająca kolegę w ponad 300-konnym
    > Subaru. Jechał sobie spokojnie swoim tempem, skodzinka załadowana 5
    > chłopami więc ledwo ciągnęła 90 na trasie i tam ją wyprzedzał. We
    > wioskach po drodze zwalniał do tych przepisowych 50-60 i skodzinka wtedy
    > nadrabiała urażoną dumę.

    Fajni też są tacy, co pajacują albo wyprzedzają na złamanie karku na DK
    czy jakiejś podrzędnej drodze, a zaraz potem turlają się
    autostradą/ekspresówką/obwodnicą 90-100.


    Pozdrawiam
    Paweł


  • 243. Data: 2011-06-22 17:51:42
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > UFO też było? :)

    nie:) tylko zniknelo mi ok 1kpln na inna skrzynie z wymiana:)
    ale za to od tamtej pory skrzynia dziala lepiej niz w nowce:)
    no i zniknal problem (chroniczny swego czasu) latającego lewarka biegow.
    latal jak zyd po pustym sklepie


  • 244. Data: 2011-06-22 18:04:30
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 14:34, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello kamil,
    >
    > Wednesday, June 22, 2011, 3:22:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> "Najszybciej jak mogę"? Czyli wbiegasz do autobusu, a zakupy
    >> wypakowujesz aż wszystko furczy? Inaczej to nie jest "najszybciej jako
    >> mogę".
    >
    >
    >
    >> Tyle w temacie.
    >
    > *PLONK!* za demagogię.
    >

    Demagogią jest udowadnianie na siłę, że 63/70 na remontowanym odcinku
    drogi w nocy to złośliwe utrudnianie ruchu, ale plonkuj na zdrowie.


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil


  • 245. Data: 2011-06-22 18:05:21
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 13:23, Pszemol wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    > news:itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl...
    >> On 22/06/2011 03:39, Pszemol wrote:
    >>> "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    >>> news:itqbfh$28q$1@news.onet.pl...
    >>>> Ciekawe podejście. Jej wina, że została uderzona
    >>>> stojąc na światłach. Podejście jak człogisty z
    >>>> Czterech Pancernych.
    >>>
    >>> Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)
    >>
    >> Przykładowe wyniki testów:
    >>
    >> http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
    i-saaba-sahr.html
    >>
    >> Wyniki najnowszych badań Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS)
    >> wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
    >> kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
    >> mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
    >> roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego
    >> kierowcy wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu
    >> systemu SAHR do użytkowania.
    >>
    >>
    >>
    >> Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
    >> wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?
    >
    > Ja rozumiem, ciekawe czy Ty rozumiesz...

    Aj przepraszam, pomroczność jasna i nie temu co trzeba tłumaczę. :)



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil


  • 246. Data: 2011-06-22 18:06:56
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 15:30, Pszemol wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    > news:itsp6o$pt4$4@inews.gazeta.pl...
    >>> Ludzie są różni, różnie reagują na stres... Nie wiemy czy historia
    >>> tu opowiedziana, z punktu widzenia jednej strony, jest historią
    >>> prawdziwą, nieupiększoną, czy reakcja kierowcy TIRa nie była
    >>> sprowokowana jakąś wcześniejszą reakcją kierowcy osobówki
    >>> na mignięcie światłami (może celowo zwalniał, hamował, itp).
    >>> Wypadałoby wysłuchać relacji z tej historii z ust kierowcy TIRa
    >>> zanim go zaczniemy oceniać. Z moich obserwacji na drodze powiem
    >>> Ci że im większa ciota za kółkiem tym więcej ma zwykle pretensji
    >>> do innych na drodze i większe tendencje do obwiniania za swoje
    >>> problemy... Różnie mogło być, ograniczenia prędkości same w sobie
    >>> są wkurwiające dla tych co robią długie trasy a jak się znajdzie ktoś
    >>> kto dodatkowo jedzie znacznie poniżej limitu to masz wkurwienie
    >>> do potęgi n-tej...
    >>
    >>
    >> Znamy tylko jedną wersję historii i o niej dyskutujemy.
    >
    > Właśnie o tym mówię - aby sumiennie ocenić zdarzenie powinniśmy
    > wysłuchać relację również kierowcy TIRa. Być może Tomek również
    > zachował się jak burak ale nam o tym nie napisał a zachowanie tego
    > z TIRa było zwykłą odgrywką prostego człowieka...
    >
    >> Dorabianie do tego nieistniejących faktów, udowadnianie
    >> że jazda drogą X w warunkach Y, których żaden z dyskutantów
    >> na oczy nie widział i usprawiedliwianie spychnania z drogi za jazdę
    >> 63/70 (sic!) świadczą o conajmniej zaburzeniach psychicznych.
    >
    > Tłumaczę Ci młotku tylko tyle, że jego relacja wydarzeń mogła się
    > mijać z prawdą, ale chętny jesteś mimo wszystko cała winę zwalać
    > na kierowcę TIRa. Ludzie nie zachowują się tak zwykle bez powodu...

    Ustalmy jedno - 63/70 to nie jest złośliwe utrudnianie ruchu, jak to
    niekórzy próbują udowodnić, a już na pewno nie zasługuje na spychanie z
    drogi, jak jeszcze inni próbują usprawiedliwiać..



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil


  • 247. Data: 2011-06-22 18:13:38
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 14:28, Arek pisze:
    > W dniu 2011-06-22 07:41, Artur Maśląg pisze:
    >
    >>> To jak kopanie się z koniem.
    >>
    >> A to tak - niektórym nie da się przetłumaczyć, że nie ma obowiązku
    >> jazdy z maksymalną prędkością (do tego jeszcze + ileś tam).
    >
    > To prawda nie ma obowiązku zachowania na drodze minimum kultury.

    Nie ma, za to jest obowiązek stosowania się do przepisów.

    > A
    > biorąc pod uwagę jaki jest ruch na naszych drogach, dodatkowo, że jedzie
    > się przewężeniem z ograniczeniem - do dodatkowe spowalnianie ruchu jest
    > zwykłym buractwem.

    Buractwem to można nazwać zachowanie "poganiaczy" i tę nagonkę,
    w której bierzesz udział. W sumie mnie to nie dziwi. Gps-owe
    63km/h na ograniczeniu do 70, na remontowanym odcinku w nocy
    i powszechne oburzenie...




  • 248. Data: 2011-06-22 20:04:31
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 17:06:56 +0100, kamil wrote:
    >Ustalmy jedno - 63/70 to nie jest złośliwe utrudnianie ruchu, jak to
    >niekórzy próbują udowodnić,

    Pojedz kiedys tak jak ten przed toba i zobacz ile _wszyscy_ jada.
    Wiec 70/70 to jest utrudnianie ruchu, a 63/70 to zlosliwe.


    >a już na pewno nie zasługuje na spychanie z drogi,
    >ak jeszcze inni próbują usprawiedliwiać..

    No niby nie zasluguje, alee jak ci taki ch* zwolni do 40 to co sie
    dziwic ze sie scyzoryk w kieszeni otwiera. A jak jeszcze po koncu
    ograniczenia nie potafi uciec tirowi, to co sie dziwic ze ... panie
    wladzo - zwolnil do 40 to juz musialem wyprzedzic. Normalnie
    wyprzedzalem, odstep byl, a on widac specjalnie zwolnil i czekal zeby
    mi sie wbic, bo chce odszkodowanie wyludzic.

    J.




  • 249. Data: 2011-06-22 20:12:12
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Demagogią jest udowadnianie na siłę, że 63/70 na remontowanym odcinku
    > drogi w nocy to złośliwe utrudnianie ruchu, ale plonkuj na zdrowie.

    63/70, a potem 50/70. Jeśli ktoś tak jedzie, to albo jest złośliwy albo
    powinien oddać prawko (jeśli rzeczywiście jadąc szybciej nie czuje się
    pewnie).

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 250. Data: 2011-06-22 20:15:31
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Na szczęście kozacy dość szybko się eliminują, albo remontując samochód
    > następnym razem są nieco bardziej pokorni. Szkoda tylko, że często robią
    > przy tym innym krzywdę.

    No tak, kozacy jadący 70/70 niechybnie kilometr dalej się rozbiją.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 24 . [ 25 ] . 26 ... 40


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: