  • 131. Data: 2011-06-22 09:06:09
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-21, kamil <s...@s...com> wrote:

    > I jeżdżę w miarę przepisowo,
    > podobnie jak większość moich znajomych w mocnych autach (wiadomo, na
    > 3-pasmowej autostradzie też przycisnę 140-150, więcej nie czuję potrzeby).

    LOL.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 132. Data: 2011-06-22 09:09:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-21, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiście. Z rurą wydechową skierowaną do tyłu :)

    I tak codziennie przez miesiąc...

  • 133. Data: 2011-06-22 09:12:35
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > LOL.

    I co cie tak rozbawilo, czy moze czegos nie ogarniasz ?

    sz.

  • 134. Data: 2011-06-22 09:25:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Wednesday, June 22, 2011, 12:32:19 AM, you wrote:

    > Oczywiście że miał takie prawo. Przecież nikt nie pisze że złamał prawo.
    > Był jedynie złośliwy. Czyli mógł jechać szybciej ale jego kaprys był inny.

    Ależ łamie prawo - art. 19 ust. 2 pkt 1 PoRD. Kaprys nie jest
    wystarczającym uzasadniem do utrudniania ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 135. Data: 2011-06-22 09:26:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, June 22, 2011, 12:38:22 AM, you wrote:

    > czemu złosliwy? jeśli ktos jedzie prawym pasem to może jechać i 1kmh. jego
    > prawo

    Dopóki nie utrudnia ruchu innym.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 136. Data: 2011-06-22 09:50:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-21 23:04, to pisze:
    > begin Tomek

    > Jeśli oślepiają Cię światła z tyłu, to wyreguluj wreszcie lusterka, a
    > jeśli to nie pomoże, to idź do okulisty. Ta druga rada jest zupełnie
    > poważna.

    Jeśli ciebie nie oślepiaja długie światła ciężarówki jadącej za tobą to
    idź do okulisty - ta rada jest zupełnie poważna.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 137. Data: 2011-06-22 09:50:16
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-21 15:54, Tomek pisze:
    > [...]Co Wy byście zrobili w takiej sytuacji??
    > T.

    Jak piszesz pora była późna, może ruch niewielki, to może dało się
    gdzieś zjechać żeby przepuścić nerwusa i jechać dalej w spokoju?

    Natomiast po tym jak Cie chciał zepchnąć z drogi spisałbym rejestrację,
    zadzwonił na policję jadąc ciągle za tym tirem.

    Jednak różne zdarzają się sytuacje, czasem trzeba przekroczyć przepisy
    np. jadąc z żoną do porodu...

    A wracając do chamstwa i bezczelności na drodze to jechałem sobie
    ostatnio drogą ekspresową z prędkością ok. 120 km/h wyprzedzając kolumnę
    samochodów. Po wyprzedzeniu jechał przede mną gość mocniejszym
    samochodem ale trochę wolniej, który już mógł zjechać na prawy pas
    (wyprzedziliśmy kolumnę). Nie zjeżdżał, więc jak już byłem blisko
    mrugnąłem mu światłami żeby zrobił miejsce skoro ja jechałem 120 a on
    90-100 i nieprzepisowo lewym pasem gdy prawy miał wolny. Po jakimś
    kilometrze zjechał, ja go wyprzedziłem i też zjechałem na prawy. Za
    chwilę zacząłem wyprzedzać następny samochód, a ten czując się chyba
    urażony że go wyprzedziłem razem ze mną skręcił na lewy pas i jak byłem
    na równo z wyprzedzanym samochodem przyspieszył, zaczął trąbić i mrugać
    światłami...

  • 138. Data: 2011-06-22 10:27:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie.

    bo?

    > Może być Edek?

    rodzice cie nie nazwali czy dali jakies staromodne imie ktorego sie
    wstydzisz?
    apolinary to bardzo ladne imie:) nie krepuj sie:)
    a moze dali ci Edward na imie? Moze byc i Edek:)

  • 139. Data: 2011-06-22 10:29:35
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-21 16:40, Mario pisze:
    > [...]A może kogoś zbawi? Nie każdy jedzie od chałupy do chałupy we wsi. Są
    > ludzie, którzy jadą 500km albo więcej a potem trafią na pierdołę-egoistę
    > który ma okres bo jedzie 63/70 "BO TAK".
    >
    > mario

    a może ktoś zna drogę i zdarzyło mu się kilka razy że sarna wybiegła pod
    koła? Sam jeżdżę w niektórych miejscach 60 km/h gdzie ograniczenie jest
    do 90. Ba... byłem nawet świadkiem wypadku, jak jechałem właśnie te 60
    km/h, gdzie gość mnie wyprzedzał i przypier***** w sarnę.

    Ale to się nazywa doświadczenie kolego.

  • 140. Data: 2011-06-22 10:30:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście że miał takie prawo. Przecież nikt nie pisze że złamał prawo.
    > Był jedynie złośliwy. Czyli mógł jechać szybciej ale jego kaprys był inny.

    nie masz pewnosci co do zlosliwosci. ograniczenie predkosci nie oznacza ze
    tyle dokladnie masz jechac. Wtedy znak nazywalby sie sugerowana predkoscia a
    nie ograniczeniem predkosci.