    From: Krzysiek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Wed, 22 Jun 2011 09:50:16 +0200

    W dniu 2011-06-21 15:54, Tomek pisze:
    > [...]Co Wy byście zrobili w takiej sytuacji??
    > T.

    Jak piszesz pora była późna, może ruch niewielki, to może dało się
    gdzieś zjechać żeby przepuścić nerwusa i jechać dalej w spokoju?

    Natomiast po tym jak Cie chciał zepchnąć z drogi spisałbym rejestrację,
    zadzwonił na policję jadąc ciągle za tym tirem.

    Jednak różne zdarzają się sytuacje, czasem trzeba przekroczyć przepisy
    np. jadąc z żoną do porodu...

    A wracając do chamstwa i bezczelności na drodze to jechałem sobie
    ostatnio drogą ekspresową z prędkością ok. 120 km/h wyprzedzając kolumnę
    samochodów. Po wyprzedzeniu jechał przede mną gość mocniejszym
    samochodem ale trochę wolniej, który już mógł zjechać na prawy pas
    (wyprzedziliśmy kolumnę). Nie zjeżdżał, więc jak już byłem blisko
    mrugnąłem mu światłami żeby zrobił miejsce skoro ja jechałem 120 a on
    90-100 i nieprzepisowo lewym pasem gdy prawy miał wolny. Po jakimś
    kilometrze zjechał, ja go wyprzedziłem i też zjechałem na prawy. Za
    chwilę zacząłem wyprzedzać następny samochód, a ten czując się chyba
    urażony że go wyprzedziłem razem ze mną skręcił na lewy pas i jak byłem
    na równo z wyprzedzanym samochodem przyspieszył, zaczął trąbić i mrugać
    światłami...