  • 121. Data: 2011-06-22 04:31:19
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:itqgoh$a55$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiadomo, ograniczenia są pewnym uśrednieniem bo muszą dotyczyć tak samo
    > kubicy w porsche co emeryta w fabii. Dlatego jazda 10-20% ponad
    > ograniczenie jest przeważnie kompletnie niegroźna. Ale twierdzenie że
    > jadąc 63/70 jestem złośliwym zawalidrogą jest delikatnie mówiąc
    > absurdalne..

    Skoro REGUŁĄ panującą na drogach jest to, że ludzie jeżdżą ciut
    powyżej limitu to jadąc 10% poniżej limitu jesteś zawalidrogą.

  • 122. Data: 2011-06-22 04:36:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:32:19 +0200 osobnik zwany Mario
    > wystukał:

    > czemu złosliwy? jeśli ktos jedzie prawym pasem to może jechać i 1kmh.
    > jego prawo

    Nie bardzo, bo wtedy celowo utrudnia ruch kołowy...

  • 123. Data: 2011-06-22 04:36:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > To chyba jakiś troll. Nagromadzenie idiotyzmów w jego postach sugeruje,
    > że raczej sobie żarty robi, niż pisze to wszystko poważnie.

    Obawiam się, że on jest jednak prawdziwy...
    Nie radzi sobie za kółkiem i swoje problemy maskuje
    troską o bezpieczeństwo...

  • 124. Data: 2011-06-22 04:39:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message news:itqbfh$28q$1@news.onet.pl...
    > Ciekawe podejście. Jej wina, że została uderzona
    > stojąc na światłach. Podejście jak człogisty z
    > Czterech Pancernych.

    Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)

  • 125. Data: 2011-06-22 07:32:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 17:16:29 +0200, bratPit wrote:

    >my korzystając z dobrej widoczności do przodu przyspieszylibyśmy,

    Od poczatku jechalibysmy szybciej, a juz na pewno zaden tir by nas nie
    wyprzedzil na 4 pasach :-)

    J.

  • 126. Data: 2011-06-22 07:41:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 00:34, Mario pisze:

    > Zostaw, nie karm.
    > Oni jak nie mają czegoś obowiązku, nie wpadnie im do łba by tego zrobić.

    LOL - Twoje wnioski są tak absurdalne, że szkoda ich nawet komentować.

    > To jak kopanie się z koniem.

    A to tak - niektórym nie da się przetłumaczyć, że nie ma obowiązku
    jazdy z maksymalną prędkością (do tego jeszcze + ileś tam).

  • 127. Data: 2011-06-22 07:50:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 01:15, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > No wlasnie - meczaca. Przy calym potepieniu zachowan kierowcy ciezarowy
    > zrozum, ze dla niego ta droga tez jest meczaca.

    A co ma do rzeczy? Niech odpocznie.

> [...]
    > a zjechac na obowiazkowa przerwe nie mial jak. Musial dociagnac do
    > jakiegos parkingu. ITD, czy Policji nie bedzie interesowalo, ze jechal
    > przed nim gosc ponizej ograniczen bo "mial taka ochote", poprostu
    > zobacza na tachografie przekroczenie dopuszcalnego czasu pracy i facet
    > dostanie mandat. Gorzej jesli bedzie uczestniczyl w wypadku. On nie
    > jezdzi rekreacyjnie jak Ty, tylko ma do przewiezienia kilkadziesiat ton
    > na setki czy tysiace kilometrow. Kabina jest jego domem na dlugie dni po
    > to, zebys mogl pojsc do sklepu i kupic cos z tego co przywiezli tacy jak

    Tere fere, pierdu, pierdu. Od tego jest kierowcą zawodowym by sobie
    zaplanować stosownie czas itd. Jeszcze trochę to w imię nagonki
    powinno się gloryfikować wszystkich, którzy się śpieszą. Dlaczego
    nie kasjerkę, która policzy ten towar, a na 7 już nie zdąży?

    > Fakt - poniosly go nerwy, nie powinien Cie spychac, ale zrozum tez
    > tego czlowieka za Toba, czy obok Ciebie.

    No pewnie - niech go zrozumie jak go przy okazji zabije. A później
    kolejnego, ponieważ znów uzna, że mu ruch utrudniał.

    > Nie jestes na drodze sam, od
    > egzekwowania przepisow jest Policja, ITD i inne sluzby, ORMO formalnie
    > nie istnieje (choc ORMOwcow sporo widuje).

    Stąd też trzeba takie zachowanie zgłaszać na 997, bądź 112.

  • 128. Data: 2011-06-22 08:09:48
    Temat: Usilna prośba
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    O zakończenie tego watku.
    Ja go rozpocząłem i proszę o zakończenie.
    Aby negatywne emocjie i agresja znów nie
    przeniosły się z Internetu na nasze drogi.
    I tak jest na nich ciężko.
    A radę odnośnie numeru 997 na pewno zapamiętam.

    Podziękowania.
    Tomek.

  • 129. Data: 2011-06-22 08:30:47
    Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    > czemu zlosliwy? jesli ktos jedzie prawym pasem to moze jechac i 1kmh.
    > jego prawo

    Prawym pasem, jak sa 2 pasy w kazdym kierunku - oczywiscie, ze moze. Nawet
    jak jest droga po jednym pasie w kazda strone i przerywana, tez nie ma
    problemu. Ale jak jest po jednym pasie i slupki rozdzielajace (a tak teraz
    wyglada droga, o ktorej mowa), to taka jazda powoduje spowolnienie
    wszystkich.

    --
    Axel

  • 130. Data: 2011-06-22 09:03:09
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Od poczatku jechalibysmy szybciej, a juz na pewno zaden tir by nas nie
    > wyprzedzil na 4 pasach :-)

    no ba, mówiłem o sytuacji hipotetycznej całkowicie niemożliwej do
    zaistnienia w rzeczywistości ;-)

    brat