  • 91. Data: 2011-06-21 22:27:31
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Czesław,

    Tuesday, June 21, 2011, 9:43:45 PM, you wrote:

    > Przykra sprawa, że nikt Cie nie wysmarkał w porę!

    Dushychko, jesli wydaje ci się, że jesteś anonimowy na tej swojej
    neostradzie, to się głęboko mylisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 92. Data: 2011-06-21 22:27:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > żadnych wątpliwości. I z pełną świadomością oraz w pełni
    > władz umysłowych podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem.

    ty lepiuej uwazaj:)
    kaczorka juz ponoc skierowali na badania:))))))))))))
    nie znasz dnia ani godziny;)

  • 93. Data: 2011-06-21 22:30:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-21 22:27, Michał Gut pisze:

    > ty lepiuej uwazaj:)

    Na co? Na rosnącą skalę debilizmu na grupie?

    > kaczorka juz ponoc skierowali na badania:))))))))))))
    > nie znasz dnia ani godziny;)

    Poszukaj może lepszych argumentów, ponieważ ta ani trafiony,
    ani śmieszny.

  • 94. Data: 2011-06-21 22:32:24
    Od: "Athum A." <a...@W...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin Tomek

    > Po co jedziesz 63/70? Złośliwie?

    A od kiedy to jest obowiązek jechania z max. dozwoloną?

  • 95. Data: 2011-06-21 22:35:49
    Od: "Athum A." <a...@g...pl>

    Mario <c...@o...pl> napisał(a):

    > ROTFL a znasz jakieś inne ograniczenie?

    C-14. Doucz się, zanim pójdziesz zdawać na prawo jazdy....

  • 96. Data: 2011-06-21 22:39:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na co? Na rosnącą skalę debilizmu na grupie?

    zly dzien?:)

    > Poszukaj może lepszych argumentów, ponieważ ta ani trafiony,
    > ani śmieszny.

    smieszny jest:) mnie rozbawila wiadomosc w faktach tvn:)
    a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

  • 97. Data: 2011-06-21 22:43:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jun 2011 14:59:30 +0100, kamil

    > Spisali numery i zadzwonili na policję?

    Miałem nieco bardziej skomplikowaną sytuację (gość z TIRa wyskoczył i wybił
    mi przednią-boczną szybę). Coś koło 30km, z telefonem przy uchu połączony z
    policją, jechałem za zbiegiem. :P Ale policja się spisała w moim przypadku.

    Natomiast w omawianej sytuacji te 63/70 to niepotrzebna nadgorliwość. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 98. Data: 2011-06-21 22:56:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-21 22:39, Michał Gut pisze:

    > zly dzien?:)

    Czyj? Przecież to już przestało być śmieszne.

    > smieszny jest:) mnie rozbawila wiadomosc w faktach tvn:)

    Śmieszny jest? Wiesz, jak dla mnie nie ma w tym żadnej śmieszności.
    Tragedia i litość owszem.

    > a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

    To może lepiej dobieraj takie "argumenty".

  • 99. Data: 2011-06-21 23:01:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czesław

    > Przykra sprawa, że nikt Cie nie wysmarkał w porę!

    Czy mógłbyś krótko opisać na czym polega smarkanie kogoś?

  • 100. Data: 2011-06-21 23:03:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Athum A.

    > A od kiedy to jest obowiązek jechania z max. dozwoloną?

    A od kiedy jest obowiązek mycia rok po wyjściu z kibla?