  • 111. Data: 2011-06-22 00:32:19
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > ma pelne prawo jechac i 50/70 jak bedzie mial kaprys

    Oczywiście że miał takie prawo. Przecież nikt nie pisze że złamał prawo.
    Był jedynie złośliwy. Czyli mógł jechać szybciej ale jego kaprys był inny.

    pozdrawiam
    mario

  • 112. Data: 2011-06-22 00:33:35
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-21 23:06, to pisze:
    > begin Athum A.

    > A od kiedy jest obowiązek mycia rąk po wyjściu z kibla?

    Zostaw, nie karm.
    Oni jak nie mają czegoś obowiązku, nie wpadnie im do łba by tego zrobić.
    To jak kopanie się z koniem.

    pozdrawiam
    mario

  • 113. Data: 2011-06-22 00:34:54
    Od: Mario <c...@o...pl>

  • 114. Data: 2011-06-22 00:38:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:32:19 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    > Oczywiście że miał takie prawo. Przecież nikt nie pisze że złamał prawo.
    > Był jedynie złośliwy. Czyli mógł jechać szybciej ale jego kaprys był
    > inny.

    czemu złosliwy? jeśli ktos jedzie prawym pasem to może jechać i 1kmh. jego
    prawo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2011-06-22 01:15:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie dość, że sama droga bardzo jest męcząca, to jeszcze

    No wlasnie - meczaca. Przy calym potepieniu zachowan kierowcy ciezarowy
    zrozum, ze dla niego ta droga tez jest meczaca. On nie jezdzi jak ma
    ochote, tylko jak musi. Bardzo mozliwe, ze konczyl mu sie czas na jazde,
    a zjechac na obowiazkowa przerwe nie mial jak. Musial dociagnac do
    jakiegos parkingu. ITD, czy Policji nie bedzie interesowalo, ze jechal
    przed nim gosc ponizej ograniczen bo "mial taka ochote", poprostu
    zobacza na tachografie przekroczenie dopuszcalnego czasu pracy i facet
    dostanie mandat. Gorzej jesli bedzie uczestniczyl w wypadku. On nie
    jezdzi rekreacyjnie jak Ty, tylko ma do przewiezienia kilkadziesiat ton
    na setki czy tysiace kilometrow. Kabina jest jego domem na dlugie dni po
    to, zebys mogl pojsc do sklepu i kupic cos z tego co przywiezli tacy jak
    on. Fakt - poniosly go nerwy, nie powinien Cie spychac, ale zrozum tez
    tego czlowieka za Toba, czy obok Ciebie. Nie jestes na drodze sam, od
    egzekwowania przepisow jest Policja, ITD i inne sluzby, ORMO formalnie
    nie istnieje (choc ORMOwcow sporo widuje).
    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 116. Data: 2011-06-22 01:47:57
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Cztery gile!

    Czesiek mial racje. Przykra sprawa, że nikt Cie nie wysmarkał w porę
    palancie!

    sz.

  • 117. Data: 2011-06-22 02:02:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

> [...]
    > egzekwowania przepisow jest Policja, ITD i inne sluzby, ORMO formalnie
    > nie istnieje (choc ORMOwcow sporo widuje).

    Pytanie, czy on go rzeczywiście spychał, czy tez może Tomek nie ogarnia
    za bardzo także przestrzeni w okolicy auta i metr czy półtora obok to dla
    niego "spychanie". Możliwe tez, że zwyczajnie trolluje.

  • 118. Data: 2011-06-22 02:04:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Czesiek mial racje. Przykra sprawa, ?e nikt Cie nie wysmarka? w pore

    On nie pisał do mnie, analfabeto.

    > palancie!

    Coś Ci się chyba pomyliło.

  • 119. Data: 2011-06-22 04:27:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message news:itq7is$j48$1@news.onet.pl...
    > ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
    > km/h na ograniczeniu do 70) światłami długimi zaczyna mnie
    > "poganiać", tak że oślepiony we wszyskich lusterkach nic nie widzę!!
    [...]
    > W życiu nie miałem jeszcze takiej sytuacji, fakt jeżdżę niewiele.

    Skoro niewiele jeździsz to mogłeś nie wiedzieć, że na limicie
    prędkości 70km/h jeździ się spokojnie 80km/h...
    Ci co jeżdżą wolniej wkurzają bardzo tych co za nimi się muszą
    wlec - zwłaszcza jeśli są to jak mówisz profesjonalni kierowcy
    TIRów robiących ponad 1000km *dziennie* i dla nich 1 minuta
    opóźnienia na 10km to 100 minut straty czasu dziennie dzięki Tobie.

    > Jak sobie z takim huligaństwem na drodze radzić?

    Jeździć zawsze ciutkę POWYŻEJ limitu :-)

  • 120. Data: 2011-06-22 04:28:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message news:itq94r$p9e$1@news.onet.pl...
    > Ograniczenie DO 70 km/h mówi wyraźnie
    > o takiej maksymalnej prędkości w razie
    > braku czynników utrudniających jazdę.
    > Jednym z czynników jest jazda w
    > porze od zmierzu do świtu,co mówią przepisy.
    > Jak ktoś jedzie nocą tą trasą to wie, że .
    > można być autentycznie zmęczonym po
    > 60 km jazdy w tych remontowanych odcinkach
    > i te 63 km/h to wcale nie jest tak mało jak na
    > te warunki.

    Potrzebujesz trochę praktyki, może lepszy samochód
    a wtedy wiedziałbyś że 60km/h to żółwiowe tempo na
    dowolnej drodze... I fakt, jest to męczące bo zbyt wolno :-)