  • Data: 2009-10-20 11:16:21
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Okt., 13:10, NomaD_FH <n...@g...com> wrote:
    > Pierwsze (i drugie) wrażenia Mariusza na optyczne:
    >
    > http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=162332#1623
    32http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=162750#16
    2750
    > Oraz prevki zrobione przez Mariusza:http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=16
    3229#163229

    > (mam nadzieję, że Mariusz nie obrazi się za te linki) :D
    >
    > I prevki z najnowszym kitem 15-85:http://gallery.photographyreview.com/showgalle
    ry.php?mcats=all&si=&wh...

    > Szczerze mówiąc - zaczynam mieć zagwozdkę - bo na przyszły rok
    > planowałem zmianę korpusu - i myślałem o 50-tce. A tu.... korci, oj
    > korci ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Grzesiek "Nomad_FH"

    oczywiscie zakup teraz 50-ki nie ma sensu
    7 - ka za pare miesiecy potanieje.
    jakiejs rewolucji w zakresie poprawy jakosci obrazu nie ma , jest
    poprawa obslugi i AF.
    50 ka ma dobry af - ten jest jeszcze wygodniejszy. Jesli bedzie
    rownie precyzyjny ( a powinen byc lepszy ) to jednak dolozylbym do 7 -
    ki.
    zamiana ma sens na model aktualny techniologicznie - co pozwoli na
    robienie zdjec na atualnym poziomie technicznym przez najblizszych
    pare lat.