  • Data: 2009-10-20 11:10:08
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: NomaD_FH <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pierwsze (i drugie) wrażenia Mariusza na optyczne:

    http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=162332#1623
    32
    http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=162750#1627
    50
    Oraz prevki zrobione przez Mariusza:
    http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=163229#1632
    29

    (mam nadzieję, że Mariusz nie obrazi się za te linki) :D

    I prevki z najnowszym kitem 15-85:
    http://gallery.photographyreview.com/showgallery.php
    ?mcats=all&si=&what=allfields&name=Photo-John&when=0
    &whenterm=&condition=and&crproducts=445830%3ACanon+E
    OS+7D

    Szczerze mówiąc - zaczynam mieć zagwozdkę - bo na przyszły rok
    planowałem zmianę korpusu - i myślałem o 50-tce. A tu.... korci, oj
    korci ;)

    Grzesiek "Nomad_FH"