  • Data: 2009-10-22 06:05:09
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Okt., 14:04, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > A ten znów ze swoimi komunałami... 50D w chwili wejścia: 1300 ojro, 7D:
    > 1650 ojro. Po samym pozycjonowaniu cen widać, że to nie sa modele
    > równoważne i dopóki Canon nie ogłosi śmierci serii dwucyfrowej, dla
    > wielu osób będzie sens kupienia tańszego modelu. Teraz to zakup właśnie
    > 7-ki ma nikły sens, bo jego cena jeszcze nie okrzepła, a 50D raczej już
    > dużo tańszy nie będzie - w Polsce w tej chwili do kupienia za 3,5k zł,
    > co daje jakieś 840 ojro.

    de fresz -beton !!

    ale porzadnie przybetonowalo ci umysl . trzyma tak od roku chyba i
    nie chce puscic .
    tos dopiero walna nieprzemyslana bzdure.
    nie che mi sie nawet komentowac , ale przez szacunek dla innych .

    cytat :

    > Bzdura. Zmiana ma sens na to, czego się potrzebuje/oczekuje.

    a jakich to potrzeb / oczekiwan nie spelnilby c7d , a ktore
    spelnilby aktualnie posiadany c400D , albo 50d?

    wrecz przeciwnie aktulny aparat na najnowszym poziomie techniczno -
    technologicznym daje wieksza szanse na zaspokojenie tych oczekiwac i
    potrzeb ( najczesciej rosnacych w miare zaawansowania ) w
    przyszlosci . Im nowoczesniejszy dzisiaj tym przez dluzszy czas
    bedzie te potrzeby / oczekiwania zaspakajal..

    Proste i oczywiste jak but - ale nie dla fresz -betona.

    tego cos na poczatku napisal to sie wstydze nawet cytowac - jedna
    glupota za druga wiec pomine milczeniem.

    XXX