  • Data: 2009-10-20 12:16:03
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: NomaD_FH <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 13:16, XX YY <f...@g...com> wrote:
    > On 20 Okt., 13:10, NomaD_FH <n...@g...com> wrote:

    > 50 ka ma dobry af - ten jest jeszcze wygodniejszy. Jesli bedzie
    > rownie precyzyjny ( a powinen byc lepszy ) to jednak dolozylbym do 7 -
    > ki.
    > zamiana ma sens na model aktualny techniologicznie - co pozwoli na
    > robienie zdjec na atualnym poziomie technicznym przez najblizszych
    > pare lat.- >

    Ano właśnie - 400- tkę kupowałem z powodów budżetowych - od razu
    przeznaczona "na chwilę, ew później jako dodatkowy korpus".
    Ot wybór był prosty wtedy 40-tka "goła" - kupiona za gotówkę, a 400-
    tka na raty + 580 EX II + tele klasy 80-200 4.0 L lub Sigma 70-200
    2.8.
    Obecnie chce kupić aparat na dobrych kilka lat. A biorąc pod uwagę
    profil zdjęć (60% reporterka - w sporej mierze koncertowa+sport
    +spotting, 20% - sesje zdjęciowe niekomercyjne i 20% krajobraz) to ta
    7mka i jej AF by się przydał. Do tego sterowanie lampami - obecnie
    potykam się o kable :) No i jasny wizjer.
    No nic - na pewno nic nie kupię w tym roku, ani na początku przyszłego
    - zobaczymy co jeszcze się pojawi :D
    Tyle - że zakup 7-mki to zakup kart (przynajmniej z 2 nowe karty by
    się przydały), zakup przynajmniej jednej dodatkowej baterii + moze
    gripa (za bardzo przyzwyczaiłem się do pionowego uchwytu :>) A to już
    powiększa koszty. Nie mówiąc już o tym - że raczej musiałbym go
    kupować w zestawie z np nowym 15-85, który jest pod niego
    "przewidziany" jako kit w opcji budżetowej.

    Grzesiek "Nomad_FH"