  • Data: 2009-10-21 10:11:22
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Okt., 12:03, mcv <r...@l...org> wrote:
    > *XX YY* testified:

    > Z ciekawości spytam: kto z obecnych używa wyłączników głównych? =)
    >
    > --
    >  michał gawron | rlu 283570 | mcv, email/jabber at mulabs.org/jabber.org
    >  :wq

    moge odpowiedziec za siebie czy pozostali uzywaj to nie wiem.

    zalaczajac wylczajac aparat nastepuje czyszczenie matrycy , a wiec
    uzywac z tego powodu nalezy i to robie.

    w c50d jest umieszczony troche glupawo - noszac aparat na pasku na
    brzuchu czasem lubi sie przestawic jesli o jedna pozycje to wylacza
    kolko tylne ( najczesciej tak sie dzieje) trudno natychmiast sie
    zorientowac.

    w c7 d do kolka tylnego jest odzielny wylacznik inaczej ( wygodniej )
    zrobiony i trudniej samoprzestwialny.

    drobiazg , ale mnie to przeszkadzalo - widocznie innym tez skoro canon
    to zmienil.