  • 1. Data: 2009-10-19 16:44:30
    Temat: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: XX YY <f...@g...com>

    sa jak najbardziej pozytywne

    pobawilem sie jeno w zaprzyjaznionym sklepie i na monitorze zobaczylem
    zdjecia w jpeg

    zewnetrznie to co przeszkadzalo w c50d poprawiono - jedno z
    najglupszych rozwiazan canona i to od lat . wylacznik glowny jest
    teraz taki jak w c450d czyli przyzwoity po lewej stronie.

    w zasadzie istotnych zmian zewnetrznych nie ma - przyciski nie tu a
    tam.

    najwazniejsza wewnetrzna to nowy AF.
    zbyt krotkie proby robilem i obiektywem takim sobie ( jakims do 135 mm
    IS) - wiec autorytatywnie nie moge stwierdzic ze ostrzy zawsze
    doskonale. beldow nie wylapalem na oko , a jak wiadomo na oko to chlop
    w szpitalu....

    jest szybki , chyba szybszy niz w c50 d i ma wiecej sensorow ,
    pracuje sie tym wygodniej.
    Jesli jakosc poszczegolnych sensorow jest taka sama , a jest ich
    wiecej ( np w centrum altywuje sie kilka i potwierdzaja ostrosc ) to
    powinen ostrzyc lepiej niz Af dotychczasowy , a jak wiadomo wizytowka
    canona on nie byl.

    w celowniku jest wskaznik naladowania baterii - akurat dla tego
    pozeracza pradu sesnowne.

    krok do przodu ku lepszemu.

    jakosc obrazu organoleptycznie na monitrze sklepowym na pewno nie
    gorsza.

  • 2. Data: 2009-10-19 16:48:45
    Temat: Re: c7d -pierwsze wrazenia
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:44:30 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    /.../

    Ma za mało megapikseli dla ciebie.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2009-10-19 17:06:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > sa jak najbardziej pozytywne

    tylko czemu to cholerstwo kosztuje ponad 6 tys.?
    P.

  • 4. Data: 2009-10-19 17:08:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Uzytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci

    > tylko czemu to cholerstwo kosztuje ponad 6 tys.?

    bo sie nazywa 7D :D myslisz zepo co nazwali 60D w ten sposob :D
    Kolejny zabieg na lapanie glupkow czyli nas na wieksze wydatki.

    Roger

  • 5. Data: 2009-10-19 17:12:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-19 19:06:18 +0200, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> said:

    > tylko czemu to cholerstwo kosztuje ponad 6 tys.?

    Bo jest jednocyfrowy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-19 18:07:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Okt., 19:06, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > tylko czemu to cholerstwo kosztuje ponad 6 tys.?
    > P.

    moim zdaniem jak na klase aps-c w stosunku do ceny 50d jest jednak
    chwilowo za drogi.
    trzeba poczekac jak cena spadnie. Z tego co zauwazylem jakiegos
    wyraznego przyrostu jakosci obrazu nie ma , obsluga jest wygodniejsza
    - glownie AF robi dobre wrazenie - co do jego precyzji nie moge sie
    wypowiedziec.

  • 7. Data: 2009-10-20 06:56:51
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci
    > tylko czemu to cholerstwo kosztuje ponad 6 tys.?

    Ha, zobaczcie cene z kitem 15-85. Toz to prawie cena 5d II.

    Pozdr,
    ABS

  • 8. Data: 2009-10-20 07:10:50
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Nie wiem czy to drogo, zważywszy, że to nowość (cena wkrótce spadnie) i
    korpus posiadający wiele cech dostępnych dotąd w serii 1. Bardziej
    bulweresują mnie ceny gadżetów typu Olek EP-1 czy Panasonic GF-1, które
    powinny kosztować max. 1,5-2 tys (i będą, jak się skończy "moda").

  • 9. Data: 2009-10-20 07:25:25
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bulweresują mnie ceny gadżetów typu Olek EP-1 czy Panasonic GF-1, które
    > powinny kosztować max. 1,5-2 tys (i będą, jak się skończy "moda").

    Najlepsze są ceny wizjerów do Panasoniców :)

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-10-20 07:34:35
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Najlepsze są ceny wizjerów do Panasoniców :)

    Wolę nie wiedzieć. Inna rzecz, że G1 można kupić zdaje się za ok. 1800
    złotych i to jest z grubsza prawidłowa cena. GF-1 z wizjerem też bedzie tyle
    kosztować. Kiedyś :D