-
Data: 2010-02-25 10:36:49
Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
news:hm42am$b2$1@inews.gazeta.pl...
> LM pisze:
>> Dzięki za info - a ma ktoś PRAKTYCZNE doświadczenia z awaryjnością? Nie
>> mówię o nowych, tylko tak po 50, 70, 100 tys. km?
>>
>> LM
> Waldek Ci juz napisal - wg testow ADAC jest ten model na 1 miejscu pod
> wzgledem bezawaryjnosci.
>
> Wiecej tu:
> http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
viewtopic.php?topic_id=26693&forum=56
> a potem szukaj tu:
> http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
viewforum.php?forum=56
>
> --
> pozdr
> Adam (AL)
> TG
No właśnie to nie takie proste.
Testy ADACA nie są dla mnie do końca wiarygodne - wiadomo jak to z tymi
testami jest ;-)
Jak patrzę w Internet na różne fora - to widzę np. bardzo dużo opinii dot.
innych samochodów, np. VW tourana - gdzie podawany jest przebieg rzędu
120-150 i więcej kkm. Opinie są różne - ale przynajmniej są i dowodzą co
najmniej tego, że tymi autami sporo ludzi wyrabia takie kilometry i jakoś
jeździ. Natomiast jak szukam opinii o C4 Picasso - to jest ich mało, a
praktycznie nie ma ŻADNYCH od osób, które mają auta z przebiegiem > 100-120
kkm. A przecież takie auta chyba nie rozpadają się na atomomy po 100 kkm i
muszą być gdzieś na rynku ;-)
Co do złomu -mniej boję się problemów mechanicznych, bo to zwykle "tylko"
pieniądze - rzadko zdarzy się usterka mechaniczna, której nie można było
przewidzieć ciut wcześniej i która totalnie unieruchomi Cię w trasie.
Natomiast z elektroniką bywa tak, że jak się zwali, to stajesz i kaplica -
zostaje laweta. I to jest dla mnie główne pytanie - na ile w starszych
autach, z większym przebiegiem, ta podstawowa elektronika się nie sypie. Nie
mówię tutaj o pierdołach - tylko o takich awariach, które potrafią
unieruchamiać samochód.
Ja wiem -akurat w przypadku elektroniki przebieg nie powiniem mieć większego
znaczenia, bardziej wiek (np. wpływ zim i polskiej soli na styki) - ale to
się zwykle jakoś tam wiąże jedno z drugim.
Wszystko zaś wiąże się z tym, że przymierzam się do zakupu C4 GRAND, ok.
2007 i ok. 60-80 kkm, i chciałbym z 50 kkm jeszcze nim zrobić bez
niespodzianek typu postój na drodze. Alternatywą jest VW touran - ale jak
wielu pisze - to małżeństwo z rozsądku. Jak to auto wezmę, to mogę go
doceniać, ale nigdy go nie polubię, a z C4 miałem trochę do czynienia i
choruję na niego ;-)
Z drugiej strony nie mogę sobie pozwolić na auto, które mi stanie na drodze,
albo będzie miało częste przestoje na warsztacie - ot i dylemat :-(
I nie mówcie mi o innych modelach - bo temat mam przemyślany i w grę (z
różnych względów o których tu nie chcę pisać, bo szkoda miejsca) w grę
wchodzą tylko te dwa modele
LM
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 10:39 Waldek Godel
- 25.02.10 10:48 Waldek Godel
- 25.02.10 11:03 LM
- 25.02.10 12:28 Waldek Godel
- 25.02.10 14:00 LM
- 25.02.10 14:28 Waldek Godel
- 25.02.10 14:43 LM
- 25.02.10 15:04 Waldek Godel
- 25.02.10 15:50 LM
- 25.02.10 15:51 LM
- 25.02.10 15:56 Waldek Godel
- 25.02.10 20:52 Arek
- 26.02.10 09:01 Mirek Ptak
- 26.02.10 12:44 LM
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=