  • Data: 2010-02-25 14:00:44
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:yi5p0821566p.dlg@lepper.institute.com...

    /.../
    > Francuzy zrobiły sobie taką opinię, bo pierwsze miały tyle elektroniki,
    > więc pierwsze zaczęły mieć z tym problemy. XM z 1991 roku ma w dobrej
    > wersji więcej elektroniki niż passat z 2001 roku. Passat z 91 roku miał
    > wciąż centralny na wężyki ze sprężonym powietrzem OIDP a z elektroniki to
    > kierunowskazy. Jak niemcy włożyli tyle samo elektroniki, zaczęli mieć
    > takie
    > same problemy, albo i gorsze.

    Fakt, że podobno nowe passaty sypią się jak śnieg w grudniu. Ale z drugiej
    strony - nadal jak porównałem vw tourana w jakiejś tam średniej wersji z
    jego odpowiednikiem c4, to w tym drugim jest na oko wsadzone ze 3 razy
    więcej elektroniki... No i mimo wszystko na forum francuskich ciągle piszą o
    licznych dokuczliwych drobnych usterkach, a u niemców jakby o tym mniej...

    Obawiam się, że to trochę taki dylemat, jak czy się ożenić z żoną brzydką,
    ale zaradną, mającą dobre pochodzenie i opinię wiernej i porządnej.
    Czy ze śliczną lalą, z którą sie póki co super dogadujesz, ale której nie
    znasz, nie znasz jej znajomych, ale gdzieś tam słyszałeś niepotwierdzone
    plotki, że kiedyś się puszczała i nie wiadomo czy jej to nie zostało ;-)

    Niby mówią, że lepiej jeść tort z kolegami niż g... no samemu, ale z drugiej
    strony to auto ma być (jak to w polsce) nie tylko drugim autem
    rekreacyjnym - wtedy bym się ani chwili nie zastanawiał - ale także, czy
    nawet przede wszystkim - autem podstawowym.

    Może i moje obawy są irracjonalne - ale to nie zmienia faktu, że nadal nie
    mam opinii kogoś, kto zrobił takim autem np. 150 kkm...

    A może znacie jakieś francuskie fora na temat tych samochodów, żeby coś
    poczytać?

    LM