  • Data: 2010-02-25 10:48:01
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:36:49 +0100, LM napisał(a):

    > No właśnie to nie takie proste.
    > Testy ADACA nie są dla mnie do końca wiarygodne - wiadomo jak to z tymi
    > testami jest ;-)

    dla mnie też nie, sam o tym pisałem i to niedawno.
    Ale nie tylko Adac tak pisał

    > jeździ. Natomiast jak szukam opinii o C4 Picasso - to jest ich mało, a
    > praktycznie nie ma ŻADNYCH od osób, które mają auta z przebiegiem > 100-120
    > kkm. A przecież takie auta chyba nie rozpadają się na atomomy po 100 kkm i
    > muszą być gdzieś na rynku ;-)

    Gdzieś na rynku, co nie znaczy, że w Banana Republic of Poland - tego auta
    nie kupuje się na najlepsze auto na świecie (służbowe), są wciąż dosyć
    drogie, wciąż nie ma ich w najpopularniejszej w BRoP grupie wiekowej (6-10
    lat), są tak fajne i ładne, że na zachodzie podaż nie jest specjalnie
    wielka i zasadniczy w tym kraju powód - wciąż w sprzedaży jest poprzednik,
    za znacznie mniejsze pieniądze.
    Plus tak jak kiedyś pisano - za niedużo więcej jest większy S-Max. A w tym
    kraju każdy musi mieć jak największe auto, żeby się pokazać.

    > Co do złomu -mniej boję się problemów mechanicznych, bo to zwykle "tylko"
    > pieniądze - rzadko zdarzy się usterka mechaniczna, której nie można było
    > przewidzieć ciut wcześniej i która totalnie unieruchomi Cię w trasie.
    > Natomiast z elektroniką bywa tak, że jak się zwali, to stajesz i kaplica -
    > zostaje laweta. I to jest dla mnie główne pytanie - na ile w starszych
    > autach, z większym przebiegiem, ta podstawowa elektronika się nie sypie. Nie
    > mówię tutaj o pierdołach - tylko o takich awariach, które potrafią
    > unieruchamiać samochód.

    Jedna rzecz - zarówno stara Xsara Picasso jak i nowe C4 Picasso mają jedną
    genialną technicznie rzecz - są technologicznie oparte o Berlingo/Partnera.
    XP o starego, C4 o nowego. Co oznacza, że potencjalne problemy można
    zlokalizować znacznie wcześniej, bo na drogach są dziesiątki tysięcy
    niemiłosiernie tłuczonych firmowych dostawczaków, z tym samym podwoziem
    (nie licząc pneumatyki w GP), tym samym napędem itp..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel