  • Data: 2010-02-25 14:28:55
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 14:00:44 +0100, LM napisał(a):

    > Fakt, że podobno nowe passaty sypią się jak śnieg w grudniu. Ale z drugiej
    > strony - nadal jak porównałem vw tourana w jakiejś tam średniej wersji z
    > jego odpowiednikiem c4, to w tym drugim jest na oko wsadzone ze 3 razy
    > więcej elektroniki... No i mimo wszystko na forum francuskich ciągle piszą o
    > licznych dokuczliwych drobnych usterkach, a u niemców jakby o tym mniej...

    Uwierz - przy takim samym wyposażeniu będziesz mieć dokładnie tyle samo
    elektroniki. Co więcej - są spore szanse, że niektóre elementy mogą być
    jeżeli nie te same, to od tego samego producenta. Globalizacja robi swoje.
    ŻADEN producent na świecie nie robi tej elektroniki sam, tylko kupuje od
    Boscha, Delphi, Denso, VDO, etc...

    > Może i moje obawy są irracjonalne - ale to nie zmienia faktu, że nadal nie
    > mam opinii kogoś, kto zrobił takim autem np. 150 kkm...
    >
    > A może znacie jakieś francuskie fora na temat tych samochodów, żeby coś
    > poczytać?

    grupa dyskusyjna na news.triger.com.pl, najlepiej citrotech, ale tam też
    ZTCP nie ma nikogo z GP o takim przebiegu. Zauważ, że najstarsze możliwe GP
    ma obecnie około 3.5 roku. Ciężko zrobić 150 kkm w takim czasie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel