  • Data: 2010-02-25 14:43:34
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dj639fwkqim6$.dlg@lepper.institute.com...

    > Uwierz - przy takim samym wyposażeniu będziesz mieć dokładnie tyle samo
    > elektroniki. Co więcej - są spore szanse, że niektóre elementy mogą być
    > jeżeli nie te same, to od tego samego producenta. Globalizacja robi swoje.
    > ŻADEN producent na świecie nie robi tej elektroniki sam, tylko kupuje od
    > Boscha, Delphi, Denso, VDO, etc...

    To fakt - zdaje sie, że większość elektroniki w C4 P jest od boscha...
    Czyli pewnie to samo co w VW.

    Ale jest pewna opcja - mogę tourana kupić golasa, bez bajerów - a C4P nawet
    w najuboższej wersji jest tym naszpikowany na maksa...
    A to co mnie rajcuje we francuzie, to bynajmniej nie te bajery, tylko ogólny
    design - niemiec przy nim jest dla mnie brzydki jak kupa, choć oczywiście
    to rzecz gustu

    > grupa dyskusyjna na news.triger.com.pl, najlepiej citrotech, ale tam też
    > ZTCP nie ma nikogo z GP o takim przebiegu. Zauważ, że najstarsze możliwe
    > GP
    > ma obecnie około 3.5 roku. Ciężko zrobić 150 kkm w takim czasie.

    I tak i nie - touranów z 2007/2008 z przebiegiem 150 kkm jest na forach od
    tzw. pyty ;-)

    LM