eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: tá´Ź
    Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <51a4e462$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    X-No-Archive: Yes
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 28 May 2013 23:10:19 GMT
    Lines: 28
    Message-ID: <51a53958$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1369782619 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1248 80.52.166.102:44826
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2226
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493606
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F wrote:

    >>Przecież spalanie to w zasadzie wyznacznik dopracowania konstrukcji --
    >>bo
    >>mówi o jej efektywności. To nie problem odlać z żeliwa 7 litrów o mocy
    >>ok. 200 KM, które wytrzyma wieki. Tylko co w tym silniku jest godnego
    >>podziwu czy choćby dobrego?
    >
    > Dobrze prawisz, zakladając ze kryterium waznym dla klienta jest
    > spalanie.

    Ja mówię bardziej o kryterium obiektywnym -- nie ma nic interesującego w
    wielkim, ciężkim, paliwożernym silniku z kiepskim osprzętem.

    > Owszem. A pamietasz potem Marchla ? Silnik R4 to nie jest to co
    > Amerykanin lubi, a przynajmniej lubial, bo ma za malo przyspieszenia. A
    > dalej sie okazuje ze ze takie europejskie 2.8 V6 24V pali prawie tyle
    > samo co chamskie amerykanskie 3.8 V6.

    Przecież te amerykańskie silniki wcale nie są takie mocne. Te klasyczne
    jadą tylko na niskich obrotach i palą mnóstwo paliwa. Nic ciekawego. Te
    nowsze są jeszcze w miarę sensowne, bo w końcu odkryli, że wałki można
    umieścić w głowicy i dotarli do jakichś wzorów do liczenia dolotu i
    wydechu, ale te stare V8 nieraz potrafiły nie osiągać nawet głupich 200
    KM pomimo swojej monstrualnej pojemności. A stare V6 to w ogóle tragedia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: