eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Data: 2013-05-29 10:36:04
    Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
    > W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
    >> Deflegmator wrote:
    >>
    >>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    >>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    >>> przetrwał... :-)
    >>
    >> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
    >> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
    >> niedawno.
    >>
    >>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
    >>> niezawodnego.
    >>
    >> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
    >> jeździe w okolicach 200 km/h?
    >>
    >>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
    >>
    >> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
    >> kolektorem wydechowym.
    >>
    >>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    >>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
    >>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
    >>
    >> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
    >
    > co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
    >

    a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
    Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: