eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Data: 2013-05-29 01:15:53
    Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Deflegmator wrote:

    > No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    > wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    > przetrwał... :-)

    Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
    dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
    niedawno.

    > Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
    > niezawodnego.

    Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
    jeździe w okolicach 200 km/h?

    > Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.

    Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
    kolektorem wydechowym.

    > Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    > dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
    > komu taka krótkodystansowa "perelka"?

    Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)

    > Jak coś działa, to się tego po prostu nie psuje. Prosta i
    > skuteczna filozofia.

    Ale to właśnie niespecjalnie działa, te silniki marnują mnóstwo paliwa na
    ogrzewanie okolicy, napędzanie samych siebie i są przy tym bardzo ciężkie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: