eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Deflegmator <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Date: Tue, 28 May 2013 21:15:10 +0200 (CEST)
    Organization: news.atman.pl
    Lines: 71
    Message-ID: <ko2vo1$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-126-147-127.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1369768516 20396 164.126.147.127 (28 May 2013 19:15:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 May 2013 19:15:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: PiaoHong NewsGroups Reader 1.30
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493566
    [ ukryj nagłówki ]

    tᴏ Wrote in message:
    > Deflegmator wrote:
    >
    >> Jedyna wada to spalanie, co najwyżej. Te silniki przejezdzaja
    >> milion kilometrów bez awarii. Pod warunkiem częstych wymian oleju o
    >> zalecanych parametrach oczywiście. Porównaj to z nowoczesnymi
    >> turbotraktorami z Europy. :-)
    >
    > Przecież spalanie to w zasadzie wyznacznik dopracowania konstrukcji -- bo
    > mówi o jej efektywności. To nie problem odlać z żeliwa 7 litrów o mocy
    > ok. 200 KM, które wytrzyma wieki. Tylko co w tym silniku jest godnego
    > podziwu czy choćby dobrego?

    No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    przetrwał... :-) Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak
    coś niezawodnego.




    > Popatrz na silniki europejskie, tam masz (pomijając eko-bzdury) bardzo
    > dopracowany osprzęt i sensownie pomyślany zapłon i dlatego europejskie
    > silniki brzmią dużo grzeczniej -- bo pracują równo i nie marnują paliwa
    > na "obsługiwanie" ogromnych turbulencji w dolocie i wydechu.

    Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.

    > Jeszcze
    > bardziej dopracowane są silniki japońskie, to często inżynieryjne perełki.

    Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na
    co komu taka krótkodystansowa "perelka"?



    > A amerykańskie V8? Ma pojemność i nic więcej, prosty, wręcz chamski
    > silnik. Robiono je dlatego, że paliwo w Stanach było bardzo tanie, a dużo
    > łatwiej zwiększyć pojemność starego, chujowego silnika niż opracować nowy
    > o zoptymalizowanej konstrukcji.
    >

    Jak coś działa, to się tego po prostu nie psuje. Prosta i
    skuteczna filozofia.





    --
    Deflegmator



    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: