-
Data: 2013-05-28 21:15:10
Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
Od: Deflegmator <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]tá´ Wrote in message:
> Deflegmator wrote:
>
>> Jedyna wada to spalanie, co najwyżej. Te silniki przejezdzaja
>> milion kilometrów bez awarii. Pod warunkiem częstych wymian oleju o
>> zalecanych parametrach oczywiście. Porównaj to z nowoczesnymi
>> turbotraktorami z Europy. :-)
>
> Przecież spalanie to w zasadzie wyznacznik dopracowania konstrukcji -- bo
> mówi o jej efektywności. To nie problem odlać z żeliwa 7 litrów o mocy
> ok. 200 KM, które wytrzyma wieki. Tylko co w tym silniku jest godnego
> podziwu czy choćby dobrego?
No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
przetrwał... :-) Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak
coś niezawodnego.
> Popatrz na silniki europejskie, tam masz (pomijając eko-bzdury) bardzo
> dopracowany osprzęt i sensownie pomyślany zapłon i dlatego europejskie
> silniki brzmią dużo grzeczniej -- bo pracują równo i nie marnują paliwa
> na "obsługiwanie" ogromnych turbulencji w dolocie i wydechu.
Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
> Jeszcze
> bardziej dopracowane są silniki japońskie, to często inżynieryjne perełki.
Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na
co komu taka krótkodystansowa "perelka"?
> A amerykańskie V8? Ma pojemność i nic więcej, prosty, wręcz chamski
> silnik. Robiono je dlatego, że paliwo w Stanach było bardzo tanie, a dużo
> łatwiej zwiększyć pojemność starego, chujowego silnika niż opracować nowy
> o zoptymalizowanej konstrukcji.
>
Jak coś działa, to się tego po prostu nie psuje. Prosta i
skuteczna filozofia.
--
Deflegmator
----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.13 21:35 Ryszard G.
- 29.05.13 00:19 Tomasz Pyra
- 29.05.13 00:41 Deflegmator
- 29.05.13 01:10 tá´Ź
- 29.05.13 01:15 tá´Ź
- 29.05.13 01:19 tá´Ź
- 29.05.13 07:52 Maciek
- 29.05.13 09:00 a...@g...com
- 29.05.13 09:18 komar
- 29.05.13 10:00 Budzik
- 29.05.13 10:10 Deflegmator
- 29.05.13 10:36 komar
- 29.05.13 11:19 tá´Ź
- 29.05.13 11:53 tá´Ź
- 29.05.13 11:58 Deflegmator
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=