  • Data: 2011-12-04 09:45:12
    Temat: Re: bo zupa była za słona
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-02 20:55, GW pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12691,1726570,0,1,zlodzieje-poko
    nani-przez-skrzynie-zmiany-biegow,wiadomosc.html

    > i dobrze tak nieukom
    >
    > GW
    Przypomniało mi to moja historię. W 2001 miałem Golfa Mk I z silniczkiem
    1,1 i skrzynią 4 biegową. Ładny był, 3 drzwiowy i na dodatek czerwony:)
    Co prawda miał wtedy 20 lat ale generalnie oryginał. CO miał
    nieoryginalne to gałkę na drążku zmiany biegów - była prawdopodobnie z
    jakiegoś Fiata. Któregoś ranka idę do samochodu a tu drzwi otwarte i
    stoi jakoś tak dziwnie bo oparty przodem o takie słupki, które miałem na
    osiedlu blokujące wjazd na chodnik między blokami. Zaparkowałem go tam
    ale dobry metr przed nimi ale parking miał spadek w tym kierunku
    właśnie. W środku widzę że grzebane - próba kradzieży jak nic. Pytam się
    ciecia z domu kultury obok czy czegoś nie widział. A on na to że
    przyszło w nocy 3 łebków, wleźli do niego, odpalili i chcieli wycofać
    ale im się nie udało tylko zgrzytali skrzynią. Myślę sobie ki diabeł?
    Wsiadłem do samochodu - faktycznie biegi nie wchodzą jak powinny i tu
    mnie natchnęło: geniusze kierowali się opisem układu biegów na gałce nie
    wiedząc, że wsteczny w VW wrzuca się inaczej:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050