  • 1. Data: 2011-12-02 20:55:16
    Temat: bo zupa była za słona
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    http://www.tvn24.pl/12691,1726570,0,1,zlodzieje-poko
    nani-przez-skrzynie-zmiany-biegow,wiadomosc.html

    i dobrze tak nieukom

    GW

  • 2. Data: 2011-12-04 00:24:03
    Temat: Re: bo zupa by?a za s?ona
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-02 20:55, GW pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12691,1726570,0,1,zlodzieje-poko
    nani-przez-skrzynie-zmiany-biegow,wiadomosc.html

    > i dobrze tak nieukom
    >
    > GW

    koleżanka-emigrantka robiła w jUKeju prawko "na automat" ; może jeździć,
    ale nie autami z manualna przekładnią ;)

    Sądzę, że moja progenitura będzie manualną przekładnię w zabytku papy
    traktować wyłącznie, jako ciekawostkę historyczną ;)

  • 3. Data: 2011-12-04 09:45:12
    Temat: Re: bo zupa była za słona
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-12-02 20:55, GW pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12691,1726570,0,1,zlodzieje-poko
    nani-przez-skrzynie-zmiany-biegow,wiadomosc.html

    > i dobrze tak nieukom
    >
    > GW
    Przypomniało mi to moja historię. W 2001 miałem Golfa Mk I z silniczkiem
    1,1 i skrzynią 4 biegową. Ładny był, 3 drzwiowy i na dodatek czerwony:)
    Co prawda miał wtedy 20 lat ale generalnie oryginał. CO miał
    nieoryginalne to gałkę na drążku zmiany biegów - była prawdopodobnie z
    jakiegoś Fiata. Któregoś ranka idę do samochodu a tu drzwi otwarte i
    stoi jakoś tak dziwnie bo oparty przodem o takie słupki, które miałem na
    osiedlu blokujące wjazd na chodnik między blokami. Zaparkowałem go tam
    ale dobry metr przed nimi ale parking miał spadek w tym kierunku
    właśnie. W środku widzę że grzebane - próba kradzieży jak nic. Pytam się
    ciecia z domu kultury obok czy czegoś nie widział. A on na to że
    przyszło w nocy 3 łebków, wleźli do niego, odpalili i chcieli wycofać
    ale im się nie udało tylko zgrzytali skrzynią. Myślę sobie ki diabeł?
    Wsiadłem do samochodu - faktycznie biegi nie wchodzą jak powinny i tu
    mnie natchnęło: geniusze kierowali się opisem układu biegów na gałce nie
    wiedząc, że wsteczny w VW wrzuca się inaczej:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-12-04 13:43:11
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2011-12-02 20:55, GW pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12691,1726570,0,1,zlodzieje-poko
    nani-przez-skrzynie-zmiany-biegow,wiadomosc.html

    > i dobrze tak nieukom
    >
    > GW

    Kilka lat temu wrzucałem na grupę niusa o identycznej akcji :) Dokładnie
    tu: http://tiny.pl/h13c6

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 5. Data: 2011-12-05 01:24:25
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):

    > Pytam się ciecia z domu kultury obok czy czegoś nie widział. A on na to że
    > przyszło w nocy 3 łebków, wleźli do niego, odpalili i chcieli wycofać
    > ale im się nie udało tylko zgrzytali skrzynią.

    A on zadzwonił na policję, czy tak sobie stał i oglądał spektakl?
    Taka bierność to powinna być traktowana jak współudział.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 6. Data: 2011-12-06 16:01:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-12-05 01:24, made myself pisze:

    > A on zadzwonił na policję, czy tak sobie stał i oglądał spektakl?
    > Taka bierność to powinna być traktowana jak współudział.

    Nie zadzwonił pewnie dlatego, że jednak nie ukradli;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050