    From: Pendrive <P...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bis w play na abonament
    Date: Sun, 26 Jun 2011 10:27:24 +0200

    W dniu 2011-06-26 10:20, Pendrive pisze:
    > Wita!
    > Czy da sie w play wziac inny tel niz BB z taryfa black berry ?
    > I drugie pytanie czy w przypadku wzieca innego planu taryfowego, np
    > rozmowy w firmie, da sie wlaczyc bis jak w play na karte jezeli tak to
    > jak dokladnie ?

    i jeszcze jedna sprawa nigdzie nie moge znalezc informacji o okresie
    trwania umowy przy zamawianiu tel na stronie play, a na pewno nie mam
    zamiaru dojsc do potwierdzenia zamowienia nie majac swiadomosci na ile
    jest zawierana umowa, bo na wiecej niz 24 m., nie mam zamiaru.

    Druga sprawa na stronie przy przenoszeniu numeru sa dwie opcje

    Z końcem okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora
    Wybierz tę opcję, jeżeli masz umowę na czas nieokreślony, kiedy nie
    obowiązuje Cię już promocja

    lub

    Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora
    Wybierz tę opcję, jeżeli masz umowę na czas określony i chcesz przenieść
    numer dopiero po jej zakończeniu

    a moja umowa trwac ma jescze rok, i chce wypowiedziec z miesiecznytm
    okresem wypowiedzenia (zerwac placac kare umowna, ale zachowujac okres
    wypowiedzenia) co wiec mam wybrac?

    P.
    --
    z magazynem</a>