  • 31. Data: 2009-11-03 14:18:47
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lis, 15:15, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Kup i zobacz ;-) Ja słyszałem tylko opinie, że nie ma to sensu bo nie
    > da się tego ustawić później.

    Ano i jeszcze jedno, nie wiem jaką masz lampę u siebie tzn. czy
    żarówkę dwużarnikową czy dwie żarówki. Bo w przypadku bi-xenona zmiana
    długie/krótkie polega tylko na przesunięciu się bańki, w przypadku gdy
    masz dwa palniki to przełączenie na długie może parę sekund potrwać
    zanim się odpali, to samo poganiacz.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 32. Data: 2009-11-03 14:19:46
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Na mokrym też? Bo AFAIK tu nie ma jednej złotej recepty i są pewne
    > kompromisy. W gorszych warunkach (mżawka, mgła, deszcz) lepiej powinny się
    > sprawdzić światła bardziej żółtawe.

    Nie zrówciłem uwagi. Popatrze.

    greg

  • 33. Data: 2009-11-03 15:19:11
    Temat: Re: bi-xenon monta? zakup kilka pytan
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 3 Lis, 13:22, "greg" <g...@f...com> wrote:

    >No chyba, że akurat trafi się pan służbista i nie pozostawi Ci wyboru
    >dzwoniąc po lawetę. A pudełeczko na palnik też wozisz ze sobą?

    Wymienisz zanim laweta dojedzie.
    Palnik schowasz do pudełeczka po żarówce.
    :-)

    greg

  • 34. Data: 2009-11-03 15:59:36
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 3 Lis, 13:37, "greg" <g...@f...com> wrote:

    >W dzień to może i owszem, ale w nocy to jednak może być uciążliwe dla
    >innych. Mnie np. wkurwiaja buraki w starych golfach z Xenonami
    >wracający po nocy z dyskoteki.

    Mnie też wkurwiają

    Zauważyłem taką zależność, że im mniejsza lampa tym bardziej oślepia.
    Oczywiście dużo też zależy od odbłyśnika i precyzji elementów optycznych.
    Generalnie w starych samochodach były słabe lampy i te oślepiaja strasznie
    po założeniu xenona.

    Mój trampek pod tym względem nie jest taki zły, sprawdzałem i w lusterku i z
    przeciwka i nie oślepia, naprawdę, niedowiarków zapraszam na wizję lokalną.

    >Panom władzom to powiedz jak się przyczepią i panie diagnoście też. No
    >chyba, że na przegląd wkładasz normalną H4.

    Przeglądu jeszcze nie robiłem. Nie wiem co powiem panu diagnoście, ale jak
    sie daje załatwic przegląd w crossie, który nie ma lusterek, kierunkowskazów
    i stopu, to i tu się da. Pewnie mu powiem "tam pod okładką dowodu jest
    takie... na słodycze dla dziecka" no bo co innego można powiedzieć...
    Pany władza też mnie jeszcze na tę okoliczność nie indagowali.
    Wyobrażam sobie, że jak się ktoś przyczepi to przełoże na h4, moment to
    trwa.

    greg

  • 35. Data: 2009-11-03 17:48:13
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    greg pisze:

> [...]
    > Pany władza też mnie jeszcze na tę okoliczność nie indagowali.
    > Wyobrażam sobie, że jak się ktoś przyczepi to przełoże na h4, moment to

    Rozumiem, że jedyne w 100% zgodne z prawem rozwiązanie to zakup
    kompletnego zamiennika czyli klosza, palnika itd, który ma znaczek E?
    Np. coś w tym rodzaju:

    http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?
    cPath=3_35_242&products_id=805

    Ma TUV-a, ale nie wiem co na to polski diagnosta.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2009-11-03 18:18:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    i de Fresz pisze:

    > Widzisz, jak ktos zna przepisy to nie ma problemow z przegladami.

    Rajt - choc po 22.09 troszke sie to skomplikowalo ale zawsze pozostaje
    liczyc na niewiedze innych :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 37. Data: 2009-11-03 18:22:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    *** "Kuczu"
    Cie moze niemiecki policmajster cmoknac w pompke. Masz wazny polski
    > przeglad i on go musi honorowac. Gdybys mial niesprawne moto typu urwany
    > tlumik albo lyse opony to Ci moze motocykl zatrzymac. A tak to on sobie
    > moze.

    Dokladnie - choc nie znam niemieckich realiow mysle ze w tak cywilizowanym
    kraju respektuja przepisy innych czlonkow unii.
    Rowniez na dzikim poludniu i wschodzie nie spotkalem sie z olewaniem prawa
    kraju zarejestrowania pojazdu.
    A slyszalem legendy...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 38. Data: 2009-11-03 18:26:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "greg"
    10 minut?

    Jak slaby dostęp do lampy - u mnie 3 min...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 39. Data: 2009-11-03 18:57:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-03 19:22:22 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Cie moze niemiecki policmajster cmoknac w pompke. Masz wazny polski
    >
    > Dokladnie - choc nie znam niemieckich realiow mysle ze w tak
    > cywilizowanym kraju respektuja przepisy innych czlonkow unii.

    A pamiętasz głośną sprawę z apteczkami, jak Niemcy trzepali polskich
    kierowców (chyba o nożyczki chodziło)?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 40. Data: 2009-11-03 19:52:53
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > A pamiętasz głośną sprawę z apteczkami, jak Niemcy trzepali polskich
    > kierowców (chyba o nożyczki chodziło)?

    tak o nożyczki,długość 14,5cm zamiast 14,czy cuś,a nasi ich za niemanie
    gaśnic,więc odpuścili:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S