  • 41. Data: 2009-11-03 20:22:07
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > A pamiętasz głośną sprawę z apteczkami, jak Niemcy trzepali polskich
    > kierowców (chyba o nożyczki chodziło)?

    Wyposazenie dodatkowe to jedno, badania techniczne to drugie. Nie myl
    obu spraw. Wiedziac dokad jedziesz jestes w stanie za nieduze pieniadze
    doposazyc pojazd przed podroza (kamizelka, apteczka, gasnica itp.)
    Wymagania w poszczegolnych krajach sa rozne i latwo znalezc o nich
    informacje. Ale trudno przed kazda podroza zagraniczna dostosowywac
    technicznie pojazd do przepisow obowiazujacych w innym kraju a
    odmiennych od kraju rodzinnego.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2009-11-03 20:31:26
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 03 Nov 2009 21:22:07 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > Wyposazenie dodatkowe to jedno, badania techniczne to drugie. Nie myl
    > obu spraw. Wiedziac dokad jedziesz jestes w stanie za nieduze pieniadze
    > doposazyc pojazd przed podroza (kamizelka, apteczka, gasnica itp.)

    Ale jeżeli dany kraj jest sygnatariuszem konwencji Wiedeńskiej to możesz,
    ale nie musisz :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 43. Data: 2009-11-03 20:50:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "de Fresz"
    A pamiętasz głośną sprawę z apteczkami, jak Niemcy trzepali polskich
    > kierowców (chyba o nożyczki chodziło)?

    Taaa pamietam, to byl okres kiedy faszysci byli lekko przymroczeni
    spalinami kamazow i mazow wywozacych z germanii wszystkiego czego nie
    przyjmowaly ich zlomy i wysypiska smieci.
    A bolandia okazala sie narowista i juz nie lykala odpadow z hut wiec i kara
    musiala byc odpowiednia

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 44. Data: 2009-11-04 07:17:17
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Piotr Rezmer"
    Rozumiem, że jedyne w 100% zgodne z prawem rozwiązanie to zakup kompletnego
    zamiennika czyli klosza, palnika itd, który ma znaczek E?

    Znaczek E ma tu niewielkie znaczenie choc oczywiscie musi byc
    Poszukaj w archiwum - pisalem dosc dokladnie o zastosowaniu oswietlenia HID
    w jednosladach.

    T.

  • 45. Data: 2009-11-04 08:01:17
    Od: n...@s...com

    On Tue, 3 Nov 2009 06:15:06 -0800 (PST), Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    >Kup i zobacz ;-)

    Pewnie tak sie skonczy.

    >Ale bez jakichś udziwnień typu "Xenon effect"? Bo tych żarówek
    >ostatnio są setki, u mnie najlepiej świecą właśnie Osram NightBreaker.

    Moze i one maja jakis ksenon efekect, ale zadnego dresowatego
    malowania sobie nie przypominam :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 46. Data: 2009-11-04 10:09:48
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 3 Lis, 13:24, n...@s...com wrote:

    > ponoć to ja wiem, ale chcialbym wiedziec na pewno.

    > Nie istnieja, mam jakies filipsy +50 czy cos. najtwiżyn chyba sie to
    > nazywa.

    Te Filipsy ponoć są lepsze od Osramek najtbrejkerów.

    Szanowna redakcja może się ustosunkować?

    Kobicie w matizolocie osrajki wymieniłem mniej jak po roku używania.

    --
    Glub

  • 47. Data: 2009-11-04 10:14:00
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-11-03 19:26:17 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Siemka
    > *** "greg"
    > 10 minut?
    >
    > Jak slaby dostęp do lampy - u mnie 3 min...

    to i tak szybko, bo u mnie cały przód trzeba rozbierać [przynajmniej
    dostęp do akku jest normalny bo w t-maxie to porażka]
    --
    Glub

  • 48. Data: 2009-11-04 10:18:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-11-04 08:17:17 +0100, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> said:

> [...]
    >
    > Znaczek E ma tu niewielkie znaczenie choc oczywiscie musi byc
    > Poszukaj w archiwum - pisalem dosc dokladnie o zastosowaniu oswietlenia HID

    jeśli możesz to rzuć jakimś linkiem do archiwum bo google pluje.
    --
    Glub

  • 49. Data: 2009-11-04 10:21:19
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Glub"
    Te Filipsy ponoć są lepsze od Osramek najtbrejkerów.

    W Terefere ktora mientka byla jak kaczuszka (wiec strzasniecie nie moglo
    mniec miejsca - wyjebywalem sie zawsze na mnientkie) wytrzymala 3 miesiace.
    Prawdopodobnie nie lubia wachniec napiec jakie maja miejsce w jednosladach
    (zwlaszcza starszych)

    T.
    P.S. Ale swiecila lepiej

  • 50. Data: 2009-11-04 10:22:41
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Glub"
    jeśli możesz to rzuć jakimś linkiem do archiwum bo google pluje.

    Nie mogiem bo nie umiem :)

    T.