  • 1. Data: 2009-10-29 16:14:37
    Temat: Nie patrz w lustera.......
    Od: warrior <m...@o...pl>

    " Nie patrz w lusterka na motory tylko przed siebie żebyś mi w d...
    nie wjechał" -Taki cytat na żółtej naklejce widziałem dzisiaj na
    pokładzie puszki . Co wy na to ??

    Pozdraiwiam
    Sławek
    Rswarrior + FJR

  • 2. Data: 2009-10-29 16:32:51
    Temat: Re: Nie patrz w lustera.......
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Oct 2009 09:14:37 -0700 (PDT), warrior
    <m...@o...pl> wrote:

    >" Nie patrz w lusterka na motory tylko przed siebie żebyś mi w d...
    >nie wjechał" -Taki cytat na żółtej naklejce widziałem dzisiaj na
    >pokładzie puszki . Co wy na to ??

    jestem wstrzasniety. Powinien o tym napisac superseksfakt, a petycja
    powinna trafic na biuro komendanta glownego !

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-10-29 18:07:19
    Od: Lognyrg <j...@p...onet.pl>

    W sumie to ma racje.

  • 4. Data: 2009-10-29 18:22:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lognyrg pisze:
    > W sumie to ma racje.

    W sumie to ma patrzeć i tu i tu. Do przodu patrzy każdy (chociaż i tak
    nie każdy widzi to co trzeba), za to w lusterka już niekoniecznie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-10-30 09:49:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    A, tak mi sie skojarzyło:
    "Nie patrz w lustera
    je jebnie Ci kiera"

  • 6. Data: 2009-10-30 10:05:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    warrior wydusił z siebie te słowy:

    > " Nie patrz w lusterka na motory tylko przed siebie żebyś mi w d...
    > nie wjechał" -Taki cytat na żółtej naklejce widziałem dzisiaj na
> [...]

    wątek jak z onet.pl

    Niech miasta kture popierajom sie wpisujom

    ps. a widzialeś naklejki 'shit happens'?
    Też zadasz pytanie na grupie?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

  • 7. Data: 2009-10-30 10:50:22
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ps. a widzialeś naklejki 'shit happens'?
    > Też zadasz pytanie na grupie?

    To jest grupa dyskusyjna i warrior zadał temat do dyskusji nad tym gdzie
    patrzą się kierowcy puszek.... Jeżeli nie pojmujesz widać grupy dyskusyjne
    nie są dla Ciebie...

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 8. Data: 2009-10-30 10:55:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jarek wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    >
    > To jest grupa dyskusyjna i warrior zadał temat do dyskusji nad tym
    > gdzie patrzą się kierowcy puszek.... Jeżeli nie pojmujesz widać grupy

    no to dyskutuj :D
    Ja korzystając z grupy dyskusyjnej wyrazilem swoje zdanie na temat poziomu
    pytań rodem z onet.pl
    Skoro nie pojmujesz, widać, ze grupy dyskusyjne nie są dla Ciebie.

  • 9. Data: 2009-10-30 19:25:10
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com>

    Sie zdagzam sie!

    mi wjechala baba w mojego zloma - v-roda na skrzyzowaniu (ja stalem na
    czerwonym).
    Wyskoczyla i mowi "ale ja przeciez hamowalam!"

    to jej mowie, iz dobrze ze hamowala, inaczej by mnie zabila.

    W ogole od kiedy na motongu posuwam (od 3 lat) musze stwierdzic, ze
    blacharze baaardzo mala wyobraznie maja :/

    Pozdro HDMAG

  • 10. Data: 2009-10-30 19:48:12
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    ContactSign.com pisze:
    > Sie zdagzam sie!
    >
    > mi wjechala baba w mojego zloma - v-roda na skrzyzowaniu (ja stalem na
    > czerwonym).
    > Wyskoczyla i mowi "ale ja przeciez hamowalam!"

    jak w kawale-wpakowała się blondynka na drzewo-no ale trąbiłam!:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S