  • 1. Data: 2009-10-29 19:50:51
    Temat: ubrania nie dla krasnoludków :)
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    hej
    szukam ubrania na wzrost jakies 200 cm
    czy w ogóle jest możliwe kupić kurtkę skórzaną w takim rozmiarze ?
    jeżeli ktoś przerabiał temat to proszę o pomoc

    pozdrawiam
    mysiar

  • 2. Data: 2009-10-29 20:05:09
    Temat: Re: ubrania nie dla krasnoludków :)
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Oct 2009 20:50:51 +0100, mysiar <p...@W...pl>
    wrote:

    >hej
    >szukam ubrania na wzrost jakies 200 cm
    >czy w ogóle jest możliwe kupić kurtkę skórzaną w takim rozmiarze ?
    >jeżeli ktoś przerabiał temat to proszę o pomoc

    zerknij w oferte halvarssona, str. Rozmiarowke maja dopasowana do
    troli z polnocy ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-10-29 20:26:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Oct 2009 20:50:51 +0100, osobnik zwany mysiar
    wystukał:

    http://www.tarbor.pl/
    zrobią Ci na wymiar :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-10-29 20:50:22
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > zerknij w oferte halvarssona, str. Rozmiarowke maja dopasowana do
    > troli z polnocy ;)

    Moj kolega jest bardzo "duzy" i w halvarssonie zalatwili mu "ancug" ze az
    milo!

    z.

  • 5. Data: 2009-10-31 20:16:09
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 29 Paź, 20:50, mysiar <p...@W...pl> wrote:
> [...]
    > czy w ogóle jest możliwe kupić kurtkę skórzaną w takim rozmiarze ?
    > jeżeli ktoś przerabiał temat to proszę o pomoc

    A jeśli szukasz texów, to skontaktuj się z http://funt.pl - są na
    każdym rodzaju motobajzlu.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + K1100RS