  • 1. Data: 2009-10-30 08:48:21
    Temat: Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    nie interesuje. Ale ten człowiek , którego nikt w tym kraju nie
    zuważa .
    Nie widzi go TV , gazety codzienne i niecodzienne. Nawet sportowe.
    Natomiast jego spektakularne sukcesy. W przeróżnych dyscyplinach
    enduro rangi światowej . Są kwitowane przez gazety motocyklowe
    lakkoniczną wznianką , wielkości paczki zapałek. Umieszczona gdzieś na
    dole przedostatniej strony.

    Ten spychany na margines sportowych wydarzeń typ. Niejaki Teddi .
    Znowu sie wychylił i jest juz teraz na 100% zwycięscą US endurocross.
    Ogromnej prestiżowej imprezy.
    Tutaj:
    http://www.enduro.pl/

    Jeśli to kogokolwiek interesi ,że mamy tak wybitnego sportowca . Który
    odnosi tak liczne i prestiżowe sukcesy.
    Sportowca tak samo spektakularnego jak nasz inny góral .Niejaki
    Małysz.
    To niech sobie poczyta i pogógla...

    Na Małyszu "pasło sie" sporo róznych polskich świń.
    Więc stąd jego popularnośc w mediach.
    Kasa płynęła stumieniem z państwowej i sponsorkiej kiesy to można było
    żreć ile tylko.

    To co robi ,co mysli , co jje , ile szprych ma w kołach moto i
    dlaczego ??? A jakim motocyklem tak w ogóle jeżdzi ??
    Nie interesuje polskich mediów.
    Wręcz przeciwnie.
    Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
    strone.
    Gdzieś po wielostroniccowych artykułach o jakichś leszczykach . Bo oni
    jeżdzą na torze Pozen. To sa Bogami i już.

    A TA "zakała" , która mogła by być żyłą złota w innym normalniejszym
    kraju , dla mediów i firm , jest niestety fabrycznym KTM-a.
    No wiec żadna publiczna kasa , nie idzie przez łapy stada polskich
    świń, które w taki najprymitywniejszy sposób mogły by zanurzyc ryje w
    korycie .
    I jeszcze nas " ta zakała doi" a nie my jego staroplskim obyczajem..
    Mówia "dziennikarze" ;-)
    A doi ! Bo chcąc nie chcąc coś tam trzeba o typie pisnąć. A farba
    drukaraka droga . Oj droga.

    Wysilac się ?? Zeby na końcu zobaczyć zysk.To nie po naszemu...

    Lepiej byc odpowiadnio podpiętym. A ,że jakiś Tadeusz Błazusiak jest
    motocylkowym fenomenem na skale światową?
    To tym gorzej dla "tego Błażusiaka"

    :-/

    --
    Big

  • 2. Data: 2009-10-30 09:07:43
    Temat: Re: Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    robertbig pisze:
    > nie interesuje. [...] jakiś Tadeusz Błazusiak jest
    > motocylkowym fenomenem na skale światową?
    > To tym gorzej dla "tego Błażusiaka"

    a jaka telewizja to pokazuje?

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-10-30 09:16:31
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    robertbig pisze:
> [...]
    > enduro rangi światowej . Są kwitowane przez gazety motocyklowe
    > lakkoniczną wznianką , wielkości paczki zapałek. Umieszczona gdzieś na

    Wlasnie wczoraj o tym przeczytalem - serce rosnie - Erzberg, mistrz
    US-ej - ciekawe co dalej wymysli - moze siakis Dakar :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2009-10-30 09:28:04
    Od: n...@s...com

    On Fri, 30 Oct 2009 01:48:21 -0700 (PDT), robertbig <r...@w...pl>
    wrote:

    >nie interesuje. Ale ten człowiek , którego nikt w tym kraju nie
    >zuważa .
    > Nie widzi go TV , gazety codzienne i niecodzienne. Nawet sportowe.
    >Natomiast jego spektakularne sukcesy.

    Ma sukcesy, niech sie nimi cieszy.
    Jak chce byc slawny i bogaty to powinien sie zajac kopaniem pilki,
    sukcesy nie sa wymagane.

    >Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
    >strone.

    Jak tu sprzedac menadzerowi sredniego szczebla koniecznosc taplania
    sie w blocie i syfie ? Latwiej, taniej, szybciej pokazac plastik albo
    chrom. No i zona nie bedzie krzyczec ze sie pobrudzil.

    >A TA "zakała" , która mogła by być żyłą złota w innym normalniejszym
    >kraju , dla mediów i firm , jest niestety fabrycznym KTM-a.

    Niestety ? IMHO bardzo dobrze, przynajmniej ma kase i nie musi sie
    martwic skad wziac opony czy wpisowe na kolejny rajd. A takze nie musi
    znosic scierwa dzialaczy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-10-30 10:48:29
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał

    Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
    strone.

    Big
    -

    Też się nad tym zastanwaiłem aż znalazłem wytłumaczenie:
    Motocykle są złe. Motocykliści jeżdżą jak wariaty.
    Jak można promować zło, wariacką jazdę i to że ktoś jest w tym dobry.
    I wcale nie ironizuję. Spośród moich znajomych może 1-2% jeździ na
    motocyklach. Kolejnym dudziestu procentom motocykle się podobają ale nie
    mają czasu/werwy/pieniędzy żeby samemu jeździć. Kolejne 20% ma podejście
    obojętne. Reszta uważa motocykle za mniejszą lub większa dewiacje.
    Innymi słowy u większości ludzi motocykle budzą niechęć lub w najlepszym
    przypadku obojętność.
    Po co o tym pisać?

    Choć z drugiej strony taki Pudzian i dyscyplina którą uprawia też budzi w
    ludziach niechęć. Bo to karki, dresy etc. A jednak pudzian dobrze się
    sprzedaje. Hmmm sam już nie wiem.

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-10-30 10:55:26
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Facet jesli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostania
    > strone. Gdzies po wielostroniccowych artykulach o jakichs leszczykach.
    > Bo oni jezdza na torze Pozen.

    fakt, pod tym wzgledem nasze kochane moto pisma zdrowo przeginaja

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2009-10-30 11:00:00
    Temat: [czepiam sie] Re: Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    czy ty to robisz specjalnie czy nie nauczyli cie w podstawowce stawiania
    kropek?

  • 8. Data: 2009-10-30 11:26:29
    Temat: Re: [czepiam sie] Re: Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > czy ty to robisz specjalnie czy nie nauczyli cie w podstawowce stawiania
    > kropek?

    oj tam, to najwidoczniej w afekcie bylo pisane

    --
    pozdr
    janku

  • 9. Data: 2009-10-30 13:58:49
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    robertbig <r...@w...pl> napisał(a):

    > Facet jezeli już ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
    > strone.
    > Gdzieś po wielostroniccowych artykułach o jakichś leszczykach . Bo oni
    > jeżdżą na torze Pozen. To sa Bogami i już.

    Wytłumaczenie jest bardzo proste:
    Sport motocyklowy jest mało popularny w Polsce ponieważ stosunkowo mały
    procent ludzi interesuje się na motocyklami (ostatnio coraz więcej) a jazdą po
    drogach nieutwardzonych interesuje się stosunkowo mało motocyklistów.
    Naturalne jest więc, że "leszczyki z Pozen" będą mieli większą siłę przebicia ...

    Pozdro
    Rafael, Szerszeń

  • 10. Data: 2009-10-30 14:02:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 30 Oct 2009 14:58:49 +0100, Rafael
    <r...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > procent ludzi interesuje się na motocyklami (ostatnio coraz więcej) a
    > jazdą po drogach nieutwardzonych interesuje się stosunkowo mało

    Natomiast spory procent narciarzy w Polsce skacze, prawda? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik