  • 1. Data: 2009-10-29 11:31:57
    Temat: GSR - jak zmienić ustawienia zegarka ?
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Hej,

    Ktoś wie na szybko ? zawieruszyłem gdzieś manuala, a wszelkie próby
    (mimo że są tylko 2 przyciski) zawiodły... hehe ;)

    Z góry dzięki,
    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 2. Data: 2009-10-29 11:53:31
    Temat: Re: GSR - jak zmienić ustawienia zegarka ?
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    przytrzymaj pare sekund jeden przycisk, albo drugi, albo oba na raz.
    powinienes wejsc do trybu ustawien. a jak nie kontaktuje ten przycisk
    to o 12:00 (albo jak u mnie w fazerze o 01:00) odlacz akumulator na
    sekunde ;)

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 3. Data: 2009-10-29 12:13:41
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    > przytrzymaj pare sekund jeden przycisk, albo drugi, albo oba na raz.
    > powinienes wejsc do trybu ustawien. a jak nie kontaktuje ten przycisk

    Toż piszę że próbowałem ;) przyciski kontaktują, zmienia się tryb kompa,
    również da się zresetować liczniki dzienne drugim przyciskiem.

    > to o 12:00 (albo jak u mnie w fazerze o 01:00) odlacz akumulator na
    > sekunde ;)

    No tak, to jest wyjście hehe.

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 4. Data: 2009-10-29 12:19:45
    Od: fv <f...@c...com>

    Andy77 wrote:
    > Ktoś wie na szybko ? zawieruszyłem gdzieś manuala, a wszelkie próby
    > (mimo że są tylko 2 przyciski) zawiodły... hehe ;)

    U mnie jest tak, że przy pokazującej się godzinie wciskam na raz ADJ+SEL i trzymam aż
    zacznie migać.
    ADJ - zmienia, SEL wybiera czy godzinę czy minutę. SEL z pozycji minuty zatwierdza
    (nie wraca do
    godziny). Może masz tak samo, chyba że GSR znaczy co innego niż Suzuki GSR 600.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-10-29 14:30:07
    Od: Andrzej <andrzejk_NO_@_SPAM_post.pl>

    Andy77 wrote:
    > Hej,
    >
    > Ktoś wie na szybko ? zawieruszyłem gdzieś manuala, a wszelkie próby
    > (mimo że są tylko 2 przyciski) zawiodły... hehe ;)

    Zegar czasowy
    Zegar wskazuje czas w trybie 12-to godzinnym. Aby ustawić zegar należy:
    1) Nacisnąć na 3 sekundy przycisk SEL (9), aż wskazanie godzinowe
    zacznie migać.
    2) Ustawić wskazanie godzinowe naciskając przycisk ADJ (1).
    WAŻNE:
    Przyciśnięcie i przytrzymanie w tym położeniu przycisku ADJ (1)
    spowoduje szybszą zmianę wskazań.
    3) Aby zmienić ustawienie minut należy nacisnąć przycisk SEL (9).
    4) Właściwą minutę ustawić przy pomocy przycisku ADJ (1).
    5) Aby wrócić do normalnego trybu pracy zegara nacisnąć przycisk SEL(9).

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-10-29 14:39:47
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej" <andrzejk_NO_@_SPAM_post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4) Właściwą minutę ustawić przy pomocy przycisku ADJ (1).
    > 5) Aby wrócić do normalnego trybu pracy zegara nacisnąć przycisk SEL(9).

    Thx. Tylko ciekawe czemu w takim razie "1) Nacisnąć na 3 sekundy przycisk
    SEL (9), aż wskazanie godzinowe
    zacznie migać." u mnie nie działa :(

    Pzdr,
    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 7. Data: 2009-10-29 15:46:00
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Thx. Tylko ciekawe czemu w takim razie "1) Nacisnąć na 3 sekundy przycisk
    > SEL (9), aż wskazanie godzinowe
    > zacznie migać." u mnie nie działa :(

    moze Ci cos zasniedzialo?

  • 8. Data: 2009-10-29 17:55:37
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    Andy77 pisze:
    > Hej,
    >
    > Ktoś wie na szybko ? zawieruszyłem gdzieś manuala, a wszelkie próby
    > (mimo że są tylko 2 przyciski) zawiodły... hehe ;)

    http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje

    pozdr.
    Sherlock

  • 9. Data: 2009-10-30 12:48:54
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Thx. Tylko ciekawe czemu w takim razie "1) Nacisnąć na 3 sekundy przycisk
    > SEL (9), aż wskazanie godzinowe
    > zacznie migać." u mnie nie działa :(
    >moze Ci cos zasniedzialo?

    No nie, bo przełączanie trybów i reset liczników dziennych działało. ALE
    dzisiaj się udało :))) może należało to zrobić zaraz po odpaleniu moto ? tak
    dzisiaj zrobiłem i zadziałało :) THX.

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 10. Data: 2009-10-30 12:50:03
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    > http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje

    Ale jaja... szukałem manuali, znalazłem nawet serwisówkę po angielsku (!) co
    rok temu było nie do znalezienia, ale na oficjalnej stronie nie sprawdziłem
    hehe :) thx.

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722