  • 1. Data: 2009-10-30 15:48:53
    Temat: Marushin, co za gowno
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    Zachecony reklama (ach stary chlop i dal sie jeszcze zlapac...) ze to niby
    prawie japonskie zakupilem se na wiosne Maryske 777 limitet edyszon.
    (limitowana wersja - pewne wykonano tylko 100 000 kaskow w kazdym z
    rozmiarow, taka amerykanska maniera)
    Pierwsze odczucia po starym nolanie byly calkiem OK ale po sezonie uznaje ze
    to jest szit pierwszej wody.
    Naklejka ze wzorkiem zaslaniala otwory nawiewow - trza bylo jak we harleju
    od razu naprawiac, szypka antyfog w lato jako tako nie parowala ale teraz
    jak sie lekko chlodniej zrobilo no to kurwa leje sie od srodka po niej i
    nawet robaki sie przyklejaja od srodka (jak jeszcze nie zamarzly). Srodek
    jest zrobiony z dobrego materialu ale co z tego jak mocowanie do skorupy
    jest rodem z bazaru rozyczkiego w latach 80. Juz po pierwszym wyjmowaniu
    musialem kleic niby nity.
    Glosno sie jakos w nim zrobilo i wieje jak na kieleczycznie i nie ma
    znaczenia czy wentylacja otwarta czy nie (wiem, wiem, nie trzeba bylo robic
    dziurek w naklejce ze wzorkiem)
    Ogolnie gowno pierwszej wody obecnie do kupienia juz za 50ojro ale na wiosne
    kosztowalo prawie 8 stofek.
    Nie dajcie sie nabrac

    P.S. Chyba wreszczie doroslem do Szuja, Araja czy Szuberta.

  • 2. Data: 2009-10-30 16:08:06
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Ogolnie gowno pierwszej wody

    Masz absolutnie racje.
    Twoj kask jest do dupy.

    Ale moj jest OK, od dwoch lat.

    Jedno co sie zgadza to ze antyfog jest skuteczny srednio, ale o tym bylo
    pisane tu ze sto lat temu.

    KJ

  • 3. Data: 2009-10-30 16:26:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-30 16:48:53 +0100, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> said:

> [...]
    > rozmiarow, taka amerykanska maniera)
    > Pierwsze odczucia po starym nolanie byly calkiem OK ale po sezonie uznaje ze

    W końcu to chińszczyzna. No niby z górnej półki, ale widać nie aż tak
    wysokiej. Mi od początku ta firma coś nie pasiła (w sensie jej kaski) i
    byłem ciekaw czy i kiedy się pojawią takie opinie tych, co się skusili.

    > Srodek
    > jest zrobiony z dobrego materialu ale co z tego jak mocowanie do skorupy
    > jest rodem z bazaru rozyczkiego w latach 80. Juz po pierwszym wyjmowaniu
    > musialem kleic niby nity.

    Podobną wpadkę zaliczył Schuberth w C2 (nie wiem jak C1 i C3). No
    dobra, może nie po pierwszym sezonie, a po drugim, z tym że ja środek
    wyjmuję z raz w roku, może rzadziej.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-10-30 18:52:34
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    Masz absolutnie racje.
    > Twoj kask jest do dupy.
    Ale moj jest OK, od dwoch lat.

    Ty w ogole sie nie odzywaj niszczycielu przyrody...
    BTW wasaczom z pedalsko-niebieskawego Passata WPR... cos sie urodzilo. Dzis
    widzialem na ich szybie "bebe a board" (to chyba nie bylo podzeganie do
    aborcji".
    No chyba ze nie miales przyjemnosci z wasaczami.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-10-30 21:31:04
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 30-10-2009 o 16:48:53 Tytus z fabryki <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > kosztowalo prawie 8 stofek.
    > Nie dajcie sie nabrac

    > P.S. Chyba wreszczie doroslem do Szuja, Araja czy Szuberta.

    To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski
    testowe, Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai
    - nie mam pojęcia). Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości
    wykonania wypada zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez
    wad (nie sprawdzałem jeszcze xr-1100). To, że te marki są najlepsze, nie
    oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu
    1600zł jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset
    złotych.
    BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 6. Data: 2009-10-30 22:09:46
    Od: ttomek <t...@g...com>

    > P.S. Chyba wreszczie doroslem do Szuja, Araja czy Szuberta.

    A ja właśnie przesiadłem się po 2 latach z Marushina na XR-1100. I
    muszę powiedzieć że w moim odczuciu rewelacji nie ma. Nie paruje i
    szumi mniej przy zamkniętych wszystkich wywietrznikach - ale
    zastanawiam się czy jest to warte ponad 1k PLN więcej - na dłuższe
    wyjazdy i tak wkładam stopery. Największym plusem było pole widzenia -
    w M. zastanawiałem się czemu każą spoglądać w tył przed manewrem -
    przecież i tak nic nie widać... ;).

    Pozdro,
    T.

  • 7. Data: 2009-10-30 22:44:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-10-30 16:48:53 +0100, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> said:

> [...]
    > rozmiarow, taka amerykanska maniera)
    > Pierwsze odczucia po starym nolanie byly calkiem OK ale po sezonie uznaje ze

    Mam podobne odczucia względem Nolana 103.

> [...]
    > jak sie lekko chlodniej zrobilo no to kurwa leje sie od srodka po niej i
    > nawet robaki sie przyklejaja od srodka (jak jeszcze nie zamarzly).

    W Nolanie 103 antyfog zaparowuje jak cholera.
    gorzej bo kask przecieka, chyba od uszczelki i woda dostaje się miedzy
    antyfoga a szybe i wtdy dopiero się pięknie jeździ po deszczu

    Juz zacząlem zbierać na C3.
    --
    Glub

  • 8. Data: 2009-10-30 23:09:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 30 Oct 2009 23:44:43 +0100, Glub <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > W Nolanie 103 antyfog zaparowuje jak cholera.
    > gorzej bo kask przecieka, chyba od uszczelki i woda dostaje się miedzy
    > antyfoga a szybe i wtdy dopiero się pięknie jeździ po deszczu

    Mi się rozkleiła podwójna szyba w Uveksie i paruje. No kurde, nie po to
    kupowałem kask z podwójną szybą żeby mi parował!

    [...]
    > Juz zacząlem zbierać na C3.

    No ja jako następnego kupuję Schubertha. Chociazby z uwagi na fakt,
    że jako jedyny producent podaje decybele wewnątrz kasku.

    (Powinny być jakieś normy które by tego wymagały od producentów, IMO)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 9. Data: 2009-10-30 23:26:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Zefir" napisał w wiadomości

    > BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    Ten cud z pompowanym wnętrzem?
    Też jestem bardzo ciekaw prawdziwych opinii użytkowników.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-10-31 07:46:02
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Zefir"
    To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski testowe,
    Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai - nie mam
    pojęcia).

    Juz sie przygotowalem - pomierzylem popatrzylem - szuj robi wyprzedaze
    XR1000 wiec wybor byl prosty.
    ale Warszawa zamarzla wiec narazie testow nie bedzie.

    *** Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości wykonania wypada
    zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez wad (nie
    sprawdzałem jeszcze xr-1100).

    Ogladalem i jeden i drugi - 1100 ma nowy oczywiscie lepszy mechanizm szyby i
    wiecej wentylacji. Akurat wentylacje to zlewam bo zwykle jak dla mnie jest
    jej za duzo. Zaleta jak dla mnie jest rowniez dostepnosc czesci zamiennych.
    W gre wchodzil rowniez Raid II bo podobno jest cichszy od XR ale trudno go
    znalesc w dobrej cenie i malowaniu :)
    Schubert jest ciezko dostepny wiec odpadl w przedbiegach (BTW gdzie w wawie
    mozna pomacac???) a Arai mi jakos nie pasuje.

    ***To, że te marki są najlepsze, nie
    oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu1600zł
    jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset
    złotych.

    Zapomnij o tych sumach - szuje mozna kupic znacznie taniej.
    BTW wczoraj odkrylem ze moj marushin posiada regulacje szyby - czad, kask
    nie ma roku, w zasadzie nie jezdzony w deszczu trzymany w domu w suchym a
    siurbki i tak zardzewialy.
    Po regulacjach nastapila zmiana - juz nie wieje mi w nos za to po zatokach
    napierdala na maksa.
    Wiem ze to niemoralne ale maryska pojdzie na Owsiaka.

    ***BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    Koniec kurwa z wynalazkami.

    T.