  • 51. Data: 2009-11-04 10:38:07
    Temat: Re: bi-xenon montaż zakup kilka pytan
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Nov 2009 02:09:48 -0800 (PST), Glub <g...@g...com>
    wrote:

    >Te Filipsy ponoć są lepsze od Osramek najtbrejkerów.

    aha

    >Szanowna redakcja może się ustosunkować?

    nie uzywalem osram nb.

    >Kobicie w matizolocie osrajki wymieniłem mniej jak po roku używania.

    a ja dlugo mialem v+ i nic sie z nimi nie dzialo, z drugiej strony
    czytalem ze ludziiom padaja.

    pozdr
    newrom
    PS a najlepiej to w nocy spac, a jezdzic od switu :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 52. Data: 2009-11-05 07:42:02
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > i jeszcze pytanko czy rzeczywiscie nie ma wiekszych problemow przy
    > podlaczaniu kabli, ze nie trzeba niczego ciac lutowac itd??? czy jest
    > jednak duzo zabawy z tym?????
    >
    > pozdrawiam i dzieki z gory za informacje
    > artur

    witam.
    kupilem te:
    http://moto.allegro.pl/item798957072_bi_xenon_h4_600
    0k_zestaw_do_motocykla_krakow.html

    zobaczymy jak to sie bedzie sprawowalo. jesli cos nie bedzie dla mnie jasne
    z montazem pozwolicie ze " zawroce Wam" glowe na grupie:)
    dzieki za wszelka pomoc i odpowiedzi na moj post.
    pozdrawiam
    Artur

  • 53. Data: 2009-11-05 09:40:14
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Glub"
    > Te Filipsy ponoć są lepsze od Osramek najtbrejkerów.
    >
    > W Terefere ktora mientka byla jak kaczuszka (wiec strzasniecie nie moglo
    > mniec miejsca - wyjebywalem sie zawsze na mnientkie) wytrzymala 3
    > miesiace. Prawdopodobnie nie lubia wachniec napiec jakie maja miejsce w
    > jednosladach (zwlaszcza starszych)
    >
    > T.
    > P.S. Ale swiecila lepiej
    takie to zarówki +30,+50,+cholera wie ile
    wystepuja w jakis dziwnych odmianach
    ale łączy je jedno
    zeby zachowac dopusczalna moc zarówki a wyciagnac wiecej swiatła (lumenów?)
    maja ciensze zarniki zeby ich temperatura wyzsza była
    cienszy zarnik= mniejsza trwałośc, odpornosc na przeciazenia
    ja mam założoną taką philips cos-tam-cos-tam co niby dobrze wdesczu swieci
    i faktycznie swieca lepiej ze +50 to bym nie powiedział ale +10 to bym sie
    zgodził
    załozona jakies 19 kkm temu i nie padła jeszcze
    ale jak padnie to założe nastepna jak dla mnie trawłośc 20 kkm jest okej jak
    ciut lepiej widac
    pozdroo
    huck