  • Data: 2013-04-07 02:14:59
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" napisał:

> [...]

    Nie, w umowie tego nie ma...

    > Oczywiście możliwe jest, jeśli strony inaczej nie postanowią, aby ta
    > umowa automatycznie została przekształcona w umowę zawarta na czas
    > nieokreślony, ale w opisywanym przypadku to nie miało miejsca,- ja
    > jednoznacznie i to jeszcze przed upływem terminu pierwszej umowy
    > zawiadomiłem PLAY że nie chcę przedłużać z nimi umowy (w każdym razie
    > na starych warunkach).

    ... ale tryb zakończenia umowy jest jasno określony w regulaminie, który
    jest załącznikiem do umowy i znajomość którego potwierdza się
    własnoręcznym podpisem na owej umowie ;->
    Temat stary jak umowy abonamentowe, wielokrotnie wałkowany i tu i na
    różnych (za przeproszeniem) forach i już chyba wszyscy w Polsce (łącznie z
    Trybunem Ludu) wiedzą, że wypowiedzenia składa się odpowiednio wcześniej,
    tylko dziadzio Kałach jak zwykle żyje w swoim smoleńskim matriksie. Czeka
    go jeszcze wiele rozczarowań, zwłaszcza jak się natnie na umowę z Vectrą
    ;->
    A swoją drogą, jeśli nie zełgałeś, to w salonie albo cię oszukali, albo
    nie zrozumieli, o co zresztą nietrudno (biorąc pod uwagę twój sposób
    pyskowania). Bo *przedłużyć* umowę na kolejne np. 24 miesiące możesz w
    każdej chwili, nawet na nowych warunkach (bo starych i tak już nie
    dostaniesz), ten termin (pełny okres rozliczeniowy następujący po
    bieżącym) obowiązuje tylko dla składanych wypowiedzeń.

    JoteR