  • Data: 2014-07-12 13:21:43
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 12:34, Shrek pisze:

    > W tym, że potem nie można murarzowi wytłumaczyć, że faza to czarny a
    > zero to niebieski, dlaczego od puszki do wyłącznika świecznikowego ma
    > być przewód bez żyły żółto-zielonej

    znaczy wszyscy murarze to idioci czy daltoniści? bo nadal nie rozumiem
    co ci przeszkadza murarz rozróżniający kolory i umiejący czytać?
    Od kiedy według ciebie murarz może nazwać się elektrykiem? od kursu SEP?
    a może powinien technikum skończyć? Nie, wystarczy że zdobędzie
    doświadczenie jako pomocnik (ale nie u ciebie, bo według ciebie nie może
    zmienić branży?), a jak już będzie się czuł na siłach to zrobi
    uprawnienia...
    Do bruzdowania, układania przewodów, rozrabiania zaprawy czy trzymania
    drabiny nie potrzeba specjalistycznej wiedzy, ja będąc w podstawówce
    jeździłem z ojcem na budowy i mu pomagałem - wystarczyło że powiedział
    co i jak zrobić...

    > a faza ma być po konkretnej stronie

    to znowu się coś zmieniło? bo jeszcze 3 czy 4 lata temu nie miało to
    znaczenia.

    > Że przewody od instalacji siłowej i oświetleniowej nie mogą
    > leżeć w jednym korycie z instalacjiami niskoprądowymi itp.

    czyli jednak uważasz że murarz to idiota, powiesz mu tak, a on i tak
    zrobi po swojemu. Podpowiem ci- to nie zależy od wyuczonego fachu.

    Łukasz