    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bezpieczeniej na autostradach
    Date: Thu, 23 Jul 2015 14:31:33 +0200

    > Dlaczego mam łamać przepisy? Żeby tirowcy byli zadowoleni?

    przecież to przekroczenie o 6km/h, zwykła uprzejmość na drodze - z
    podporządkowanej też nie wpuszczasz, bo przepisy mówią o tym że masz
    pierwszeństwo?
    a tak jedziesz pewnie niecałe 80 licznikowe, realnie 75 albo i mniej i
    się wkurwiają :)
    ja jak np. jadę szybciej niż inni, widzę że ktoś zjeżdża na prawy pas w
    lukę, ale jak nie przyspieszę to będzie musiał hamować bo mnie puścił,
    to wciskam na chwilę gaz do dechy i wszyscy są zadowoleni

    I tak mnie ta
    > swołocz zwyzywa przez CB.

    za co?

    Mnie to rybka bo co mi po opini debila, ale
    > dzieci w samochodzie muszą wysluchiwać tych kurew.

    po co ci cb jak tam prawie sami tirowcy się odzywają

    > Jedno z ograniczeń było do 60 - wypadek. Tirownik nie omieszkał mi siąśc
    > na zderzaku i intensywnie migać jednocześnie rzucając bluzgami w eter.
    > Pewno dlatego że tylko pedały hamują z byle powodu.

    wrzuć nagranie z kamerki to ocenimy :)

    Łukasz