  • 51. Data: 2024-08-12 11:41:13
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaka to wada?

    Zdarza się, że samochód jest otwarty dłuższy czas (np. na działce) i
    wchodzę, żeby coś zabrać z kabiny. Zapalam lampkę i odpowiada mi ciemność.
    Tam powinien być jakiś timer przy samej lampce, niech da się zapalić, ale
    zgaśnie sama po jakimś czasie, i wtedy da się zapalić znowu...

    --
    Idzie sobie mamut przez pustynie i nagle stratowało go stado
    słoni. Wstaje z trudem i rozgoryczony mówi:

  • 52. Data: 2024-08-12 11:42:42
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl> wrote:

    > Sąsiad kupił sobie wypasionego pick-upa. Zostawił go odpalonego i
    > poszedł otworzyć bramę. Do samochodu wsiadł pan, pomachał sąsiadowi i
    > odjechał. W siną dal.
    > Sąsiad zgłosił kradzież i z protokołem poszedł do ubezpieczyciela.
    > Ubezpieczyciel pokazał zapis w "ogólnych warunkach" że kierowca ma
    > dochować staranności. "A pan nie dochował." I to by było na tyle.

    A jakby sąsiad miał pilota i zdalne gaszenie, to mógłby kliknąć i odmachać
    panu...

    --
    Po 12-godzinej operacji ginekolog wychodzi ze szpitala i mówi:
    - Nareszcie jakieś twarze!

  • 53. Data: 2024-08-12 11:46:32
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > nr1 dodatkowy zbiorniczek płynu od wycieraczek z kwasem siarkowym
    > i rurki wyprowadzone w okolicy zegarów. Zadziałanie alarmu podaje
    > napiecie na pompkę.

    Z siarkowym może być nielegalne, ale jakiś cuchnący kwas masłowy lub inne
    coś, co nie robi krzywdy, a powoduje duży dyskomfort... hmm, może po
    prostu gaz pieprzowy?

    Podobają mi się też pomysły na zabezpieczenie roweru. Jest siodełko, ale
    siodełko jest na sprężynie, a z siodełka, gdy się na nim siądzie, wysuwa
    się pręt. Nie chce mi się teraz szukać, ale jest na YouTubie (choć z
    jakiegoś innego kraju, w którym być może jest to legalne, albo po prostu
    ustawka).

    --
    Przychodzi blondynka do lekarza a lekarz mówi:
    - Proszę się rozebrać.

  • 54. Data: 2024-08-12 11:48:18
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tam powinien być jakiś timer przy samej lampce, niech da się zapalić, ale
    > zgaśnie sama po jakimś czasie, i wtedy da się zapalić znowu...

    Ja zamykam i otwieram na nowo drzwi, zamiast lampki. U mnie działa ale
    chyba dlatego, ze przyzwyczaiłem się do Windows, gdzie muszę nie raz
    zamknąć i uruchomić ponownie :D

    --
    Pixel(R)??

  • 55. Data: 2024-08-13 16:42:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
    > in <news:2ff25ba5-e84d-43ea-aaa5-bedb2947a25c@hootervil
    le.invalid>

    > nocusz szkoda
    >
    > mój flagowy pomysł
    >
    > nr1 dodatkowy zbiorniczek płynu od wycieraczek z kwasem siarkowym
    > i rurki wyprowadzone w okolicy zegarów. Zadziałanie alarmu podaje
    > napiecie na pompkę.
    >
    > nr2 zablokowanie centralnego zamka i gaśnica CO2
    >
    > nr3 to oczywiście przetwornica wn

    Daaawno temu pewien zapalony wędkarz się wkurzył. Co zostawiał
    samochód w lesie i wracał po wielu godzinach, to miał ślady włamania
    i wnętrze ogołocone z rzeczy wartych więcej niż pudełko zapałek.

    Kupił dużo haczyków, wyprostował je i powbijał w deseczkę ostrym
    końcem do góry. Na to gąbeczka i powłoczka. Kładł to na siedzenie,
    jak szedł na ryby. Któregoś razu wrócił i zastał drzwi otwarte na
    oścież. Nic nie zginęło na szczęście. Aha, brak było tylko deseczki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 56. Data: 2024-08-13 17:37:27
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 10.08.2024 o 12:24, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > nr1 dodatkowy zbiorniczek płynu od wycieraczek z kwasem siarkowym
    > i rurki wyprowadzone w okolicy zegarów. Zadziałanie alarmu podaje

    Zamiast kwasu siarkowego dałbym ninhydrynę. Natychmiast po popryskaniu
    nie ma żadnego efektu, po pół godzinie ryj wygląda jak pomalowany
    fioletowym tuszem. To wybarwia skórę, nijak tego zmyć, trzeba poczekać,
    aż skóra się naturalnie złuszczy.
    Pomysł wypróbowany wiele lat temu. W akademiku ktoś podbierał płyn po
    goleniu,wówczas bardzo modny, z jachtem na butelce. Z Peweksu. Do pustej
    butelki po płynie trochę roztworu ninhydryny. I wszystko jasne ;-)

    Paweł

  • 57. Data: 2024-08-13 21:55:15
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja zamykam i otwieram na nowo drzwi, zamiast lampki.

    Ale to trzeba mieć przy sobie klucz. Czasem nie mam, bo jest 20 metrów
    dalej na stoliku na działce. Kolejna rzecz do pamiętania przez zły design.

    --
    Młody lew został przywieziony do ZOO i umieszczony w klatce obok
    starego lwa. Przyszedł dozorca i staremu lwu rzucił ogromny kawał mięsa,

  • 58. Data: 2024-08-13 21:56:52
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jak szedł na ryby. Któregoś razu wrócił i zastał drzwi otwarte na
    > oścież. Nic nie zginęło na szczęście. Aha, brak było tylko deseczki.

    Kojarzę temat z włamaniami do szafek na basenie i grzebaniem w
    kieszeniach. Po wszyciu haczyków w kieszeń w taki sposób, że rękę dało się
    włożyć, ale nie dało się wyjąć, kurtka została znaleziona z rozprutą,
    zakrwawioną kieszenią, ale kradzieże ustały.

    --
    Po operacji chirurg pyta pacjenta:
    - Czy jest pan przesądny?

  • 59. Data: 2024-08-13 22:14:15
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ale to trzeba mieć przy sobie klucz. Czasem nie mam, bo jest 20 metrów
    > dalej na stoliku na działce. Kolejna rzecz do pamiętania przez zły design.

    Albo źle zrozumiałem albo masz coś "niehalo". Otwieram drzwi i zostawiam
    otwarte, świeci się światełko i po 20 minutach gaśnie. Podchodzę,
    zamykam drzwi, otwieram i znów mam 20 minut światła. Kiedy jednak
    przełączę na sterowanie ręczne światło w kabinie i zostawię, zamykając
    drzwi to też zgaśnie ale przełączenie na powrót w układ automatu zapala
    mi światło przy otwartych drzwiach. Niczego kluczykiem czy pilotem nie
    kombinuję.

    --
    Pixel(R)??

  • 60. Data: 2024-08-13 22:42:17
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2024 o 22:14, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > drzwi to też zgaśnie ale przełączenie na powrót w układ automatu zapala
    > mi światło przy otwartych drzwiach. Niczego kluczykiem czy pilotem nie

    ...tak mi się tylko przypomniało, że kupiłem kiedyś, jakieś 15 lat temu
    na Allegro zestaw alarmu + sterownik zamka centralnego z serii
    "uniwersalny" i był tam pilot z powiadamianiem i 4 przyciski do
    oprogramowania/podłączenia różnych funkcji. Kupiłem dlatego, że
    oryginalny pilot był w rozsypce i sterownik był upalony i taniej było
    kupić coś znacznie lepszego. Oczywiście od razu zrobiłem sobie funkcję
    "komfort" czyli domykanie okien, chowanie lusterek, na "życzenie" bo sam
    pilot też miał "setup", odpalanie silnika zdalnie czy włączanie i
    wyłączanie światła. Zabawiłem się nawet w czujniki ultradźwiękowe,
    łącznie z czujnikami wstrząsu. Fajne to było i na tamten czas FUTURE
    pełną gębą. Ciekawostką była też zdalna blokada układu zapłonowego i bez
    odblokowania z pilota zapłon nie działał. Kiedy sprzedawałem auto, to
    nabywca kwiczał z radości :D Oczywiście dostał manuala, żeby nie pojebać
    :) Jakie auto? To był Opel Sintra ale jest to bez znaczenia.

    Tak że, jak masz problem ze światełkiem to se przerób :) Będziesz miał
    fajną zabawę.

    --
    Pixel(R)??