    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: awaria ogrzewania tylnej szyby
    Date: Fri, 7 May 2010 20:44:19 +0200

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hs1eve$lls$1@inews.gazeta.pl...

    > Wymienia ci szybe i pewnie zacznie przeciekac ;-) To ja juz wole klejem
    > zalatac przerwana wiazke ;-)

    Oj tam od razu cieknąć. Nie można chyba źle przykleić szyby? To znaczy wiem
    że wszystko można, ale żeby aż tak? :)

    Nie wiem ile w tym prawdy, ale czytałem opinie o klejach przewodzących, że
    mają
    różne parametry, tj. od rozgrzewania punktowego szyby do całkowitej
    rezystancji. Co więcej kiepsko z ich trwałością na zarysowania.
    Ewentualnie - jest coś na bazie miedzi, żeby mi się strasznie nie odcinało
    wizualnie
    czy tylko te srebrne?

    Pzdr
    Paweł