  • Data: 2012-08-24 17:05:50
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >Rozmydłasz. A chodzi o to, że nie ma chetnych do utraty kolejnych
    >procentów poparcia do kolejnych wyborów.
    >Z bramek na A4 jest niezadowolony ułamek ułamka procenta wyborców. Z
    >winiet byłoby niezadowolonych znacznie więcej.

    Ale czasy sie zmienily, bramek przybylo, niezadowolonych tez :-)

    >Dla mnie większym idiotyzmem obecnego rozwiazania jest brak istotnych
    >zniżek przy instalacji ViaBoxów w samochodzie osobowym - przecież to
    >jest znaczne obnizenie kosztów obsługi autostrady i z racji tego
    >opłata za km powinna być znacznie niższa.

    Ale przeciez znizka jest. Cos 50%. Czy Ci sie oplaci - sam musisz
    ocenic :-)

    Poza tym wez pod uwage ze to rozbudowany system i trudno powiedziec
    czy aby na pewno obniza koszty, bo duzo czynnikow trzeba uwzglednic.

    No i jest jeden czynnik - jak sie sprzeda troche tych pudelek za pol
    ceny, kierowcy zobacza jakie to wygodne, rzuca sie ... a tam promocja
    sie skonczyla. Trzeba zaplacic cala cene. Mogl pan sie decydowac
    wczesniej, promocja trwala 3 miesiace ... i co - obrazisz sie i nie
    kupisz ? A przychody jednak dwukrotnie wieksze :-)

    J.