  • Data: 2017-09-20 23:10:23
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, September 21, 2017 at 3:35:54 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > Co mnie interesuje limit na skradzionej karcie?
    > Karta jest własnością banku który ją wydał.

    Wiec zyj sobie w przekonaniu, ze nic zlego nie moze sie stac. Twoje pieniadze, Twoja
    sprawa, nie bede dalej tego ciagnal. Podpowiem Ci tylko, ze jesli ktos Ci zwinie PIN
    (mieszkasz w mieszkaniu, PIN dostajesz listem do skrzynki gdzie kreci sie duzo
    ludzi?) lub zrobi na siebie zakupy w "Twoim" sklepie internetowym (i dostarczy gdzies
    do pustostanu czy lewej skrzynki pocztowej) to tak natychmiast tego zwrotu raczej nie
    dostaniesz.

    O skali problemu poczytaj sobie tutaj (to akurat rynek Australijski):
    http://www.apca.com.au/docs/default-source/fraud-sta
    tistics/australian_payments_fraud_details_and_data_2
    017.pdf

    Nie zamierzam Cie tez przekonywac, ze platnosc przed transakcja jest lepsza czy niz
    po. Mi jest wygodniej, Tobie nie. Ale, smieszy mnie jak ludzie mysla, ze tej
    pierwszej sie nie da zrobic - a nie sprobowali.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: