  • Data: 2017-09-21 07:36:53
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 14:10:23 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):

    > Wiec zyj sobie w przekonaniu, ze nic zlego nie moze sie stac.

    Ale wiesz - byc moze zyjesz w przekonaniu ze niski limit zabezpieczy
    Cie przed wizyta komornika :-)

    > Twoje pieniadze, Twoja sprawa, nie bede dalej tego ciagnal.
    > Podpowiem Ci tylko, ze jesli ktos Ci zwinie PIN (mieszkasz w
    > mieszkaniu, PIN dostajesz listem do skrzynki gdzie kreci sie duzo
    > ludzi?)

    Tylko ostatnio juz tak nie dostarczaja. Widac za drogo.
    Teraz przez internet sie ustawia.

    (ha ha, a ilu masz "lokatorow" na prywatnym komputerze :-) )

    > lub zrobi na siebie zakupy w "Twoim" sklepie internetowym
    > (i dostarczy gdzies do pustostanu czy lewej skrzynki pocztowej) to
    > tak natychmiast tego zwrotu raczej nie dostaniesz.

    ... ale to w druga strone - jak ci przez debetowke zabiora pieniadze z
    konta, to czekasz na zwrot, jak przez kredytowke, to nie splacasz, a
    bank czeka na zwrot :-)

    > O skali problemu poczytaj sobie tutaj (to akurat rynek Australijski):
    > http://www.apca.com.au/docs/default-source/fraud-sta
    tistics/australian_payments_fraud_details_and_data_2
    017.pdf

    No coz, po cos te wirtualne karty do platnosci w internecie wymyslili.

    > Nie zamierzam Cie tez przekonywac, ze platnosc przed transakcja jest
    > lepsza czy niz po. Mi jest wygodniej, Tobie nie. Ale, smieszy mnie
    > jak ludzie mysla, ze tej pierwszej sie nie da zrobic - a nie
    > sprobowali.

    Trudno sprobowac, jesli ma sie "rozsadny" limit na karcie.

    J.