  • Data: 2017-09-21 09:57:46
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Thursday, September 21, 2017 at 3:35:56 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    >Teraz to pojechaliscie. Co ma autoryzacja w terminalu do nadplaty? To
    >chyba oczywiste, ze sposob autoryzacji transakcji nie zmieni sie bo
    >nadplaciles pieniadze na karte.
    >Jedyne co sie zmieni (po stronie banku) to to , ze nie bedziesz mial
    >naliczanych odsetek od zakupu - bo nie bierzesz kredytu, masz
    >fundusze na koncie.

    Ale jak nie nadplacisz z gory, to bank nie nalicza zadnych odsetek od
    zakupow - dopiero jak wyciagu nie splacisz w terminie.

    Obecnie w Polsce/Europie jest tak, ze prowizja sklepu za platnosc
    karta kredytowa jest wyzsza, ale to jest cos 0.4% vs 0.3% za platnosc
    debetową.
    Czyli koszt kredytu, przynajmniej w czesci, pokrywa sklep ... i cos mi
    sie widzi, ze jak nadplacisz kredytowa, to sklep i tak zaplaci te
    0.4%.

    J.