  • Data: 2017-09-21 07:45:45
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 22:16:01 +0200, T. napisał(a):

    > Strach tam jechać... :-)
    > Pamiętam, jak pewnego roku w Europie bankomaty nie czytały polskich
    > kart, bo data była odwrotnie... Jak byłem za granicą miałem niezłego
    > stresa...

    To dziala w obie strony.
    Pamietam jakies wspomnienia sprzed lat Amerykanina z wycieczki do
    Polski.
    Wyladowal w Paryzu ... wszystkie czytniki czipowe.
    Ale sobie przypomnieli, ze jeden bankomat na pasek jest na lotnisku.
    Tylko karta nie dziala. Bo bank przed podroza zaproponowal karte o
    podniesionym bezpieczenstwie z 6-cyfrowym PIN. A w Europie wszystkie
    pytaja tylko o 4.

    A na koniec jego "prestizową" zlota karte potraktowala pani w polskim
    supermarkecie - "Kaska ... a takie dziwne karty to my obslugujemy?"

    J.